نسخه چاپی

آیا هزینه تیم ملی را مردم باید بدهند؟

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت‌های روز گذشته معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش واكنش نشان داد.

به گزارش نما، عبدالکاظم طالقانی درباره شرایط ورزشگاه تختی آبادان که باید پذیرای بازی تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان باشد، گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که دارم قرار بود که ورزشگاه برای روز جمعه آماده شود که اگر آماده نشود تیم نفت آبادان باید در ورزشگاه دیگری پذیرای میهمانش باشد.در این زمینه عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه نفت و شاملی رئیس هیأت فوتبال آبادان بیشتر اطلاعات دارد. قرار بود گیت‌ها تا قبل از روز بازی نصب شود.

اخبار ورزشی- طالقانی در ادامه در خصوص نشست خبری روز گذشته ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش و صحبت‌هایش در مورد کمک مالی وزارت به فدراسیون فوتبال و اینکه ادعا کرده سال گذشته بیش از ۲ برابر آنچه مصوب بوده، پرداختی به فوتبال شده، عنوان کرد: اگر کمک مالی وجود داشت من به عنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال باید از آن مطلع باشم و تا جایی که مطلع هستم پولی به فدراسیون فوتبال پرداخت نشده است شاید وزارت ورزش به مجموعه فوتبال در کشور کمک‌هایی کرده که آن را به حساب فدراسیون فوتبال گذاشته است.

وی افزود: کاش به فدراسیون فوتبال اجازه دهند تا از درآمد محصولات خودش بتواند استفاده کند، یکی از آنها که مهمترینش است حق پخش تلویزیونی است که متأسفانه نمی‌توانیم از این منبع مهم درآمدی استفاده کنیم. اگر ما می‌توانستیم از حق پخش استفاده کنیم به خدا قسم که یک ریال هم از وزارت ورزش کمک نمی‌خواستیم و می‌توانستیم حق خود را از همان پخش تلویزیونی بگیریم.

طالقانی ادامه داد: حتی مصوبه مجلس شورای اسلامی هم در مورد حق پخش وجود دارد اما اجازه استفاده از این حق را به ما نمی‌دهند این در حالی است که از فوتبال قهرمانی می‌خواهند و ما باید به فکر شادمانی مردم هم باشیم و در راه رسیدن به هدف‌مان باید برنامه‌ریزی درست هم انجام دهیم و در آخر هم اگر حرفی می‌زنیم به ما می‌گویند چرا گلایه می‌کنید.

طالقانی با اشاره به صحبت‌های فرامرزیان مبنی بر اینکه هر فدراسیونی باید طبق بودجه خود قرارداد ببندد و اگر در کار فدراسیون‌ها دخالت کنند رسانه‌ها ایراد می‌گیرند، تصریح کرد: من یک سوالی می‌پرسم مخارج تیم‌های ملی را چه کسی باید بدهد؟ آیا باید مردم یا اهالی فوتبال بدهند؟‌ این تیم ملی برای جمهوری اسلامی است اگر اجازه می‌دادند از درآمد محصولات خودمان استفاده کنیم ریالی از دولت درخواست کمک نداشتیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه فرامرزیان همچنین گفته فدراسیون فوتبال برای حل قرارداد مالی ویلموتس باید درخواست رسمی به وزارت ورزش بدهد، گفت: مگر می‌شود ما برای چنین مسئله‌ای تا به حال درخواست رسمی نداده باشیم، ما همیشه قبل از هر بحث مذاکره می‌کنیم و سپس درخواست رسمی خود را هم ارسال می‌کنیم. اگر چنین چیزی نبود چطور ممکن بود که وزیر محترم ورزش دستور پیگیری نامه بانک مرکزی را بدهد و در نامه‌ای که به تازگی به بانک مرکزی زده درخواست داشته تا به فدراسیون فوتبال کمک شود.

۱۳۹۸/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...