نسخه چاپی

حمایت پلیس از ماموران ناجا در ماموریت‌ها

سردار هادیانفر در خصوص حمایت پلیس از ماموران ناجا در ماموریت‌ها اظهار داشت:‌حمایت از عملكرد قوی و قانونی مأموران در سطح ناجا به طور كامل وجود دارد؛ اما بنده فكر می‌كنم كه باید شرایطی به وجود آید تا در برخی موضوعات «اصطكاك» پلیس با مردم كاهش پیدا كند.


به گزارش نما، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص حمایت پلیس از ماموران ناجا در ماموریت‌ها اظهار داشت:‌حمایت از عملکرد قوی و قانونی مأموران در سطح ناجا به طور کامل وجود دارد؛ اما بنده فکر می‌کنم که باید شرایطی به وجود آید تا در برخی موضوعات «اصطکاک» پلیس با مردم کاهش پیدا کند.

اخبار اجتماعی-رئیس پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که سیستم‌های هوشمند می‌تواند در کاهش اصطکاک بین مردم و پلیس مؤثر باشد، تصریح کرد: هر چه اصطکاک بیشتر شود کنش اجتماعی افزایش یافته و نارضایتی هم بیشتر می‌شود؛ بنابراین باید به سمت و سویی پیش برویم که با تحول سیستمی این کنش‌ها را کاهش دهیم.

سردار هادیانفر با تاکید بر این مطلب که با تامین منابع می‌توانیم تحول سیستمی را شاهد باشیم، با ذکر نمونه‌ای به آسیب زا بودن کار با دوربین‌های سیار جاده‌ای پرداخت و گفت:کار ثبت تخلفات با دوربین‌های سیار از یک طرف مأمور را از لحاظ چشمی دچار آسیب می‌کند و هم به دلیل ساعت‌ها ایستادن در پشت دوربین دچار خستگی و آسیب جسمانی؛ از طرف دیگر هم وقتی پلیس، راننده‌ای را متوقف می کند تازه با عکس‌العمل متفاوتراننده‌ها مواجه می‌شود و اینکه چرا مرا متوقف کردید؟مگر سرعتم چقدر بود و ... که همه این موارد شرایط کار را سخت‌تر می‌کند.

وی گفت:‌ ما اگر بتوانیم از دوربین‌های هوشمند استفاده کنیم این موارد را دیگر شاهد نخواهیم بود؛ چرا که دوربین‌ها به طور خودکار از تخلفات عکس گرفته و آنها را ثبت می‌کنند؛ در ادامه هم جریمه طبق قانون محاسبه می‌شود و دیگر شاهد اصطکاک فیزیکی بین مردم و ماموران نخواهیم بود.

رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید دوباره بر این مطلب که پلیس از عملکرد قانونی مأموران خود حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ مردم بدانند که اگر مأمورپلیس هم خطایی انجام دهد بنا بر مقررات با آن برخورد قانونی خواهیم کرد.

۱۳۹۸/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...