نسخه چاپی

ایرج عرب در پرسپولیس می ماند؟

ایرج عرب مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به زودی به عنوان مدیركل ورزش و جوانان یكی از استان‌های كشور انتخاب می‌شود.

به گزارش نما، بعد از اینکه محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولی سجانشین ایرج عرب شد، صحبت‌ها در خصوص ادامه تغییرات مدیریتی در این باشگاه و در بدنه هیئت مدیره به اوج خودش رسید.

اخبار ورزشی- بعد از جدایی عرب از صندلی مدیرعاملی پرسپولیس او همچنان عضو هیئت مدیره باقی مانده و همین مسئله به علامت سوال بزرگی تبدیل شده است.

از گوشه و کنار هم شایعه شده که نبی، عرب و رغبتی از هیئت مدیره پرسپولیس جدا می‌‌شوند و وثوق احمدی، فرخزادی و محمدحسن انصاری‌فرد به هیئت مدیره اضافه می‌شوند.

در خصوص تغییرات در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اما صحبت چیز دیگری است. در این بین به احتمال فراوان ایرج عرب با حکم مسعود سلطانی‌فر، به زودی، به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان یکی از استان‌های کشور انتخاب خواهد شد. در این صورت محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی خواهد شد. با جدایی احتمالی نبی شاهد حضور احتمالی مجید فرخزادی خواهیم بود.

منابع رسمی اعتقاد دارند که بر خلاف برخی شایعات تغییرات در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس زیاد نیست و احتمالا یک یا نهایت دو تغییر در هیئت مدیره پرسپولیس به وجود می‌آید.

۱۳۹۸/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...