نسخه چاپی

فتحی از استقلال جدا می شود؟/ تغییرات احتمالی در هیات مدیره استقلال

به نظر می‌رسد به زودی تغییراتی در هیئت مدیره باشگاه استقلال صورت می‌گیرد.

به گزارش نما، پیش از این در گزارشی اشاره کرده بودیم که وزارت ورزش و جوانان به دنبال تغییرات در باشگاه پرسپولیس قصد دارد تغییراتی دراستقلال داشته باشد. وزارت ورزش خیلی از عملکرد مدیران باشگاه استقلال رضایت ندارد و حواشی اخیر این تیم و نارضایتی هواداران استقلال از جمله دلایل اصلی برای تغییرات در این باشگاه است.

اخبار ورزشی- از طرفی، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه هم تمایلی برای ماندن ندارد. ضمن اینکه باید اشاره کرد احمد سعادتمند رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال از سمت خود استعفاء داده و به نوعی هیئت مدیره باشگاه اکنون ناقص است. وزارت ورزش قصد دارد در صورتی که فتحی تمایلی به ماندن نداشته باشد، او را در هیئت مدیره حفظ کند.

کامران منزوی دیگر عضو هیئت مدیره به دلیل اینکه برای بدهی‌های باشگاه از چک‌های شخصی‌اش استفاده کرده، احتمالا در هیئت مدیره باقی خواهد ماند. اسماعیل خلیل‌زاده دیگر عضو هیئت مدیره به دلیل تمکن مالی که دارد، خیلی گزینه مناسبی برای خروج از هیئت مدیره نیست.

تنها گزینه باقیمانده میرشاد ماجدی است. او که رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال است، از بیشتر اتفاقات باشگاه استقلال خبر ندارد و حتی در برخی از جلسات هم شرکت نکرده است. بنابراین، یکی از گزینه‌های خروج از هیئت مدیره ماجدی است. با احتساب جدایی ماجدی، تعداد اعضای هیئت مدیره به سه نفر می‌رسد و قرار است وزارت ورزش به زودی جایگزین سعادتمند را پیدا کرده و در صورتی که تصمیم به کنار گذاشتن ماجدی بگیرد، نفر دیگری را نیز جانشین او کند.

اگر چه شایعات در خصوص جانشینی فتحی زیاد است و از چهره‌هایی، چون سعادتمند برای صندلی مدیریت باشگاه نام برده شده، اما سعادتمند درگیر برگزاری المپیاد استعداد‌های کشور و بعید است که به باشگاه استقلال برگردد. طبق شنیده‌ها منزوی یکی از گزینه‌های اصلی برای نشستن روی صندلی مدیریت باشگاه است. کسی که از دهه ۷۰ با سمت‌های مختلف در باشگاه استقلال حضور داشته و به ساز و کار باشگاه کاملا آشنا است.

۱۳۹۸/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...