نسخه چاپی

مقصد بعدی سوشا مكانی مشخص شد

سوشا مكانی دروازه‌بان تیم میوندالن نروژ قرارداد خود را با این تیم فسخ كرد و حالا در انتظار عقد قرارداد با تیم جدید خود است.

به گزارش نما، سوشا مکانی دروازه‌بان تیم میوندالن نروژ قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد و حالا در انتظار عقد قرارداد با تیم جدید خود است.

اخبار ورزشی- مکانی در خصوص آخرین وضعیت خودش گفت: قراردادم را به خاطر یکسری مسائل با میوندالن فسخ کردم چرا که خودم ترجیح دادم دیگر در این تیم نباشم. کلا نباید زیاد در دسترس بود، چرا که در این شرایط برخی‌ها فکر بدی درباره آدم می‌کنند. گاهی باید خارج از دسترس باشی تا قدر تو را بدانند. تا یکی دو روز دیگر قرارداد جدیدم را در همین نروژ امضا می‌کنم و فعلا قصد بازگشت به ایران را ندارم. در حال حاضر و طبق قوانین فوتبال نروژ، بازیکن آزاد هستم و مشکلی برای قرارداد با تیم جدیدم ندارم.

مکانی در ادامه تصریح کرد: تا فردا پنجره تابستانی نقل و انتقالات نروژ باز است، اما چون بازیکن آزاد هستم طبق قوانین فوتبال نروژ حتی خارج از این بازده زمانی می‌توانم قراردادم را با تیم جدیدم امضا کنم. اولویت من ماندن در فوتبال نروژ است و در آستانه نهایی کردن قراردادم با تیم جدید هستم. به احتمال 90 درصد تا یکی دو روز آینده قرارداد جدیدم را به امضا خواهم رساند.

۱۳۹۸/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...