نسخه چاپی

ستاری: جهش علمی مستلزم كمك و رفع سنگ‌اندازی‌ها است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینكه همه ما در یك جبهه مبارزه می كنیم، گفت: اگر می خواهیم در پارك فناوری پردیس جهشی داشته باشیم نباید سنگ اندازی كنیم.

به گزارش نما، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز در هفدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک علم و فناوری پردیس، با بیان اینکه امسال هفدهمین سال برگزاری این اجلاس است اما پارک فناوری پردیس عملا 10 سال است که وارد فاز اجرایی شده است، گفت: ساخت فاز سوم پارک پردیس از سال گذشته آغاز شده و امروز راه‌اندازی می‌شود.

اخبار سیاسی- ستاری خلاقیت را پایه اقتصاد دانست و گفت: با خلاقیت و نوآوری می توان اقتصاد دانش بنیان را در کشور پایه ریزی کرد.

وی با اشاره به مشکلات پارک فناوری پردیس اظهار داشت: ما به مسؤولان محلی پردیس ثابت می کنیم که اینجا خوابگاه نیست بلکه از خارج از کشور متقاضی دارد و می تواند منبع جذب نیروهای انسانی متخصص از تهران و خارج از کشور داشته باشد، امسال سال دومی است که شهر تهران جزو 50 شهر فناور دنیا شناخته شده و آن هم به دلیل وجود مراکز دانشگاهی، پژوهشگاه ها، دسترسی به نیروی انسانی و فرهنگ اقتصاد دانش بنیان است.

معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه همه ما در یک جبهه مبارزه می کنیم و هدف ما توسعه اقتصاد دانش بنیان و اشتغال تحصیل کرده است، گفت: اگر می خواهیم در پارک فناوری پردیس جهشی داشته باشیم نباید سنگ اندازی کنیم بلکه باید از متقاضیان حمایت کنیم و با افرادی که مانع تراشی می کنند برخورد داشته باشیم.

۱۳۹۸/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...