نسخه چاپی

انتصاب جدید در صداوسیما

مدیر شبكه پنج سیما طی حكمی مهدی كریمی زارچی را به‌عنوان قائم مقام شبكه معرفی و منصوب كرد.


به گزارش نما، سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما طی حکمی مهدی کریمی زارچی را به عنوان قائم مقام شبکه پنج سیما معرفی و منصوب کرد.

در حکم انتصاب مهدی کریمی زارچی آمده است:

اخبار فرهنگ و هنر _ «نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در رسانه ملی به سمت «قائم مقام شبکه پنج سیما» منصوب می‌شوید.

جمهوری اسلامی ایران بعنوان مطلع تمدن نوین اسلامی به رسانه‌ای پیشرو، هوشمند و تأثیرگذار نیاز داشته و شبکه پنج سیما با پخش سراسری و تمرکز ویژه بر کلانشهر تهران، می‌بایست نقشی درخشان در سپهر رسانه ای سازمان صداوسیما ایفا کند.

جایگاه جنابعالی در مدیریت کلان محتوا و ایجاد هماهنگی بین گروه‌ها و برنامه‌های مختلف شبکه به منظور ارائه تصویری پرنشاط، منسجم و پیشرفته از ام‌القرای اسلامی بسیار حائز اهمیت است. همچنین تسهیل تعامل با بخش‌های درون و برون سازمانی به منظور دستیابی سریع به اهداف مد نظر شبکه در تولید پیام از مهمترین محورهای فعالیت شما است.»

مهدی کریمی زارچی که متولد ۵۶ و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه و کلام از دانشگاه امام صادق (ع) است کار خود را در سازمان صدا و سیما از سال ۸۰ در مرکزطرح و برنامه سازمان آغاز کرده است.

وی سپس از سال ۸۲ در مرکز نظارت و ارزیابی صداوسیما در سمت‌های دبیر هیات‌های تخلفات برنامه‌ای سازمان و مدیر نظارت سیما ادامه فعالیت داد و در سال ۹۰ به معاونت سیما و شبکه دو منتقل شد. دبیر شوراهای «عفاف و حجاب»، «خانواده» و «کودک و نوجوان» سیما ، دبیر شوراهای«راهبردی» و «اندیشه ورزی»، مدیر «گروه فیلم‌های تلویزیونی» ، مدیر «گروه فرهنگ و تاریخ» و مدیر «طرح و برنامه شبکه دو» از مسئولیت های وی در این سال‌ها بوده است.

سرپرستی «گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیما» آخرین مسئولیت وی بوده است. فرمانده بسیج مرکز نظارت و ارزیابی و قائم مقام بسیج شبکه دو از دیگر فعالیت های او بوده است. وی در فضای مجازی نیز فعال بوده و موسس و مدیر گروه‌های حلقه وصل در فضای مجازی است.


۱۳۹۸/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...