نسخه چاپی

نان امسال گران نمی‌شود

معاون بازرگانی داخلی شركت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینكه قیمت نان در سال جاری تغییری نمی‌كند و كماكان آرد یارانه‌ای در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد گفت: تا به امروز ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از كشاورزان خریداری شده است.

به گزارش نما، حسن حنان قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: تا به امروز 7 میلیون و 600 هزار تن گندم از کشاورزان به صورت تضمینی خرید شده که 100 هزار تن آن گندم دوروم است.

اخبار اقتصادی- وی افزود: در سال گذشته در مجموع 345 هزار تن گندم دوروم به صورت تضمینی خرید شده که میزان خرید تضمینی این محصول در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 60 درصد کاهش یافته است.

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: میزان کلی خرید تضمینی گندم در سال جاری نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی در ارتباط با قیمت نان در سال جاری اظهار داشت: قیمت نان در سال جاری تغییری نمی‌کند و کماکان به قیمتهای گذشته به فروش می رسد و برنامه ای برای افزایش قیمت نداریم؛ آرد مورد نیاز نانوایان نیزبا قیمتهای گذشته و با نرخ 665 تومان در اختیار آنها قرار میگیرد.

۱۳۹۸/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...