نسخه چاپی

اهدای بیش از ۸۴ هزار تن سیمان توسط بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده

رئیس بنیاد مستضعفان از اهدای بیش از ۸۴ هزار تن سیمان به مناطق آسیب دیده از سیل اخیر تا ابتدای شهریور ۹۸ خبر داد.

به گزارش نما، سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان از اهدای بیش از ۸۴ هزار تن سیمان توسط بنیاد مستضعفان به ۱۴ استان آسیب دیده از سیل ابتدای سال ۹۸ خبر داد.

اخبار اقتصادی- فتاح تاکید کرد: این مقدار سیمان به صورت کاملا رایگان و در دو مرحله به مناطق آسیب دیده ارسال شده است و اهالی استان‌های گلستان، مازندران، خوزستان، ایلام، مرکزی، لرستان، همدان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، اصفهان، فارس کردستان و قزوین تاکنون از بنیاد مستضعفان سیمان رایگان دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مردم شریف استان لرستان اختصاص یافته است؛ افزود: با توجه به حجم آسیب‌ها و اعلام نیاز مناطق سیل زده بیش از ۲۲ هزار تن سیمان به استان لرستان اهدا شد و استان خوزستان نیز با ۱۹ هزار تن دومین مقصد ارسال سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان بوده است.

فتاح افزود: کارخانه‌های سیمان تهران، پیوند گلستان، نهاوند، ایلام و هگمتان سیمان مورد نیاز ۱۴ استان هدف را تولید کرده اند و در مرحله اول ۳۱۷۵۵ تن و در مرحله دوم ۵۲۶۴۰ تن سیمان به استان‌های هدف ارسال شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان تاکید کرد؛ بنیاد مستضعفان به تمام تعهدات خود درخصوص مناطق سیل زده عمل خواهد کرد و جای هیچ گونه نگرانی برای هموطنان عزیز وجود ندارد.

۱۳۹۸/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...