نسخه چاپی

افزایش دوبرابری بودجه مراسم اربعین در سال جاری

محمد جواد حق شناس بودجه مراسم اربعین در گذشته ۵ میلیارد تومان بود درحالی كه در این دوره این بودجه را به ۱۰ میلیارد تومان افزایش دادیم.

به گزارش نما، محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر ایراد کرد گفت: شورای شهر تهران در ۲ سال اخیر رویکردی در راستای تکریم آیین‌های عاشورایی و اربعین اتخاذ کرده است.

اخبار اجتماعی- عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در دو سال گذشته نسبت به این رویکرد آدرس غلط داده شده و اتفاقات ناگوار گذشته پوشانده شده است، اظهار کرد: در خصوص عملکرد شورا و مدیریت شهری فعلی در رابطه با اربعین و آیین‌های عاشورایی شاهد راهنمایی هستیم و عده‌ای در حال ارسال این پیام هستند که شورا و شهرداری در این دوره نسبت به آیین‌‌های مذهبی رویکرد حمایتی ندارند.

​ حق‌شناس با اشاره به اینکه یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده مدیریت شهری توجهی به حوزه فرهنگی ندارد و به دنبال ترویج سبک زندگی غربی است و در دو سال گذشته مشارکت خود را در مراسم اربعین کاهش داده گفت: این اتفاق یک خبرسازی کاملا دروغ است زیرا که شورا عملکرد خود را نسبت به مدیریت شهری قبلی دو برابر کرده است.

وی با بیان اینکه چنانچه در گذشته ۵ میلیارد تومان برای مراسم اربعین اختصاص می‌یافت ولی ما در این دو سال این عدد را به ۱۰ میلیارد تومان افزایش دادیم و این نشان‌دهنده رویکرد حمایتی مدیریت شهری است، گفت: ضمن اینکه در مبالغ اختصاص یافته سلامت‌سازی هم شده است در حالی که در گذشته اقداماتی بر خلاف آنچه مصوب شده بود، انجام می‌شد.

۱۳۹۸/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...