نسخه چاپی

بازیكن پرسپولیس كالدرون را به وجد آورد

نادری به مهره مورد اعتماد گابریل كالدرون تبدیل شده است. مدافع چپی كه سرمربی آرژانتینی او را به محمد انصاری ترجیح می‌دهد.

به گزارش نما، نادری شبیه‌ترین بازیکن به جواد منافی مدافع چپ سابق تیم ملی و پرسپولیس است. اعجوبه‌ای که می‌توانست اولین لژیونر ایران به لیگ‌های معتبر اروپایی باشد، اما یک تصادف بی‌موقع و شدید او را در جوانی خانه‌نشین و سپس برای همیشه از بازی در مستطیل سبز محروم کرد.

اخبار ورزشی- حالا محمد نادری هم فوتبالیستی است که همه را به یاد جواد منافی می‌اندازد. او بازیکنی است که توانایی بازی در دو منطقه از دفاع را دارد. این جوان زمانی که با نساجی در لیگ یک بود، به عنوان دفاع چپ این تیم نمایش شگفت‌انگیزی داشت.

نمایش او به قدری متفاوت بود که فصل بعد از آن، مدافع فیکس تراکتورسازی در لیگ برتر شد. البته با این تفاوت که دست یحیی گل‌محمدی برای انتخاب مدافع میانی خالی بود و نادری را از سمت چپ به قلب دفاع انتقال داد. نادری ۴ بازی برای تراکتور در پست دفاع چپ بازی کرد و ۲۱ حضور دیگرش به عنوان مدافع میانی بود.

نادری که ذاتاً بازیکنی پا به توپ و نسبتاً تکنیکی است، برای حضور در قلب دفاع، وسوسه دریبل زدن را در خودش کشت و سپس به کورتریک بلژیک پیوست که خیلی به او بازی نرسید، اما نادری زمانی دیده شد که پیراهن پرسپولیس را پوشید. این بازیکن ۲۲ ساله که در فهرست بازیکنان زیر ۲۳ سال پرسپولیس قرار می‌گیرد و سهمیه‌ای از لیست بزرگسالان این تیم را پر نمی‌کند، در بازی هم عنصر جوانی‌اش را به خوبی نشان می‌دهد و خیلی‌ها معتقد بودند در مراسم بهترین‌های سال فوتبال ایران جایزه پدیده سال حق او بوده است.

محمد نادری یک پتانسیل مهم برای برانکو را هم در فوتبالش دارد. نادری فصلی که در تراکتوسازی بود، ۸۰ درصد از پاس‌هایش به مقصد رسید و دقت بالای پاس، از مهم‌ترین دلایلی است که پروفسورِ پرسپولیس روی او دست گذاشت.

او حالا به مهره مورد اعتماد گابریل کالدرون هم تبدیل شده است. مدافع چپی که سرمربی آرژانتینی او را به محمد انصاری ترجیح می‌دهد. در همین ارتباط شنیدیم پیش از بازی با تراکتور گابریل کالدرون دقایقی با محمد نادری صحبت کرده و برای روحیه دادن به او گفته است:«تو باید مدافع چپ فیکس تیم ملی کشورت باشی. تو همه چیز داری و هم تکنیکی و دریبل‌زن و هم مدافع خوبی هستی و باید بیشتر تمرکز کنی که موفق‌تر شوی.»


۱۳۹۸/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...