نسخه چاپی

رئيس‌جمهور به اندونزي رفت/

احمدی‌نژاد:نظم جهانی‌به بن‌بست رسیده است

عکس خبري - احمدي‌نژاد:نظم جهاني‌به بن‌بست رسيده است

رئیس‌جمهور با بیان اینكه نظمی كه طی یك قرن بر دنیا حاكم شده امروز تقریبا در همه ابعاد به بن‌بست رسیده است، گفت: ملت ایران نیز در این راستا حرف‌های زیادی دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور کشورمان صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آبان‌ماه پیش از ترک تهران به مقصد اندونزی برای شرکت در اجلاس دموکراسی بالی درباره اهداف این سفر، گفت: مجمع دموکراسی بالی توسط اندونزی پایه‌گزاری شده و مجمعی برای همفکری، مشورت و ساختن آینده بهتر است.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه دموکراسی موجود در جهان پاسخگوی نیاز امروز بشریت نبوده و با بسیاری از فرهنگ‌ها در تعارض است، افزود: باید هر ملتی با ویژگی‌های فرهنگی خود حکومت و رفتارش را تنظیم و تبیین کند.

وی در ادامه یادآور شد: این پنجمین اجلاس است و از ما دعوت کرده‌اند و ما هم پذیرفتیم تا در این اجلاس شرکت کنیم.

به گفته احمدی‌نژاد، نظمی که طی یک قرن بر دنیا حاکم شده، امروز تقریبا در همه ابعاد به بن‌بست رسیده و همه متفکران بحث جایگزین آنرا مطرح می‌کنند؛ ملت ایران نیز از همان ابتدا به دنبال این مسأله بوده و حرف‌های زیادی در این راستا دارد.

رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: ما در این اجلاس دیدگاه‌های خود را مطرح کرده و دیدارهایی با سران و مسئولان کشورهای دیگر که در آنجا حضور دارند خواهیم داشت و روابط دوجانبه و بحث‌های بین‌المللی را دنبال می‌کنیم.

۱۳۹۱/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...