نسخه چاپی

افزایش سفر در ماه محرم

رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور ناجا از افزایش سفر در ماه محرم خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیک محورهای محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران در برخی مقاطع سنگین و نیمه سنگین است.

اخبار اجتماعی- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مه‌گرفتگی و کاهش دید در محورهای اهر ـ کلیبر در استان آذربایجان شرقی، اسالم ـ خلخال در استان اردبیل، ارتفاعات کرج ـ چالوس و ارتفاعات گدوک در فیروز کوه اشاره و تصریح کرد: در اغلب محورهای استان گیلان،‌ اردبیل و مازندران و همچنین محور علی آباد ـ آزادشهر در استان گلستان بارش باران جریان دارد.

سرهنگ رحمانی به آغاز ماه محرم و تمایل اغلب شهروندان برای شرکت در مراسم عزاداری در زادگاه‌ها‌یشان پرداخت و گفت: پیش بینی می‌کنیم افزایش سفر به استان‌های کشور به خصوص استان‌های زیارتی را در ایام محرم شاهد باشیم.

وی به آمادگی ماموران پلیس راه و راهور ناجا برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد هموطنان اشاره و بیان داشت: دستورالعمل‌های مربوطه در این زمینه تدوین و ابلاغ شده و ماموران پلیس راهور در محورهای مواصلاتی کشور حضور فعال خواهند داشت؛ امیدواریم امسال نیز با رعایت مقررات و توجه مردم به هشدارهای پلیس برگزاری باشکوه مراسم عزاداری را شاهد باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با تاکید بر این مطلب که رانندگان چه در داخل شهر و چه خارج شهر اجازه تردد در میان دسته‌های عزاداری را ندارند از رانندگان خواست که در این ایام حتما با سرعت مطمئنه در معابر تردد کرده و هنگام عبور هیئات و دسته های عزاداری توقف کامل کرده و سپس با احتیاط کامل و رعایت قوانین و مقررات اقدام به عبور کنند.


وی گفت: دسته ها و هیئات باید برای تردد در شب حتما از روشنایی استفاده کنند؛ این امر بالاخص در جاده‌ها هم باید مورد توجه قرار گیرد.

۱۳۹۸/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...