نسخه چاپی

نكونام: سپاهان با فولاد قابل مقایسه نیست

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما با سپاهان به لحاظ جذب بازیكن و مبالغ پرداخت شده قابل مقایسه نیست.

به گزارش نما، جواد نکونام در خصوص به ثمر رسیدن گل تساوی فولاد مقابل استقلال در ثانیه های پایانی گفت: خوشحالم تیمم تا ثانیه های پایانی تلاش کرد و به حقش رسید. فوتبال بازی ثانیه ها است و اگر از اشتباهات حریف استفاده کنید، موفق می شوید. ما در نیمه دوم خوب بازی کردیم تا در آن ثانیه ها به گل رسیدیم. شرایط گلزنی را داشتیم.

اخبار ورزشی- سرمربی فولاد درباره اینکه باشگاه استقلال نسبت به داوری علیرضا فغانی اعتراض داشت و اعلام کرد از این داور شکایت می کند، یادآور شد: باشگاه بزرگ استقلال این حق را دارد که شکایت کند. من به آنها احترام می گذارم و نمی توانم نظر خاصی بدهم.

نکونام با اشاره به انتقاداتی که از وی به خاطر خوشحالی اش بعد از گلزنی به استقلال مطرح شده است، تصریح کرد: من الان برای تیم فولاد کار می کنم. این تیم برایم اهمیت دارد و موفقیتش مهم است. همیشه سعی می کنم حرفه ای رفتار کنم. باید از حق فولاد دفاع کنم و بتوانیم بازی های خوبی انجام بدهیم.

«بعد از پایان مسابقه هواداران استقلال به شدت مشغول اعتراض بودند. آیا این اعتراض ها به شما بود یا به عملکرد استقلال؟» نکونام در پاسخ به این سئوال گفت: متوجه نشدم چون بعد از بازی سمت بازیکنانم رفتم و به آنها خسته نباشید گفتم.

سرمربی فولاد در ادامه به محرومیت محمد بلبلی به خاطر عقد قرارداد با باشگاه استقلال اشاره و تاکید کرد: خودم بلبلی را از سال گذشته زیر نظر داشتم و احساس کردم می تواند به تیم ما کمک کند. با بلبلی از طریق یکی از مربیان سابقش صحبت کردیم که او هم ابراز علاقه کرد به فولاد بیاید. حتی از مدیرعامل فولاد خواستم به تهران برود و با این بازیکن قرارداد امضا کند.

نکونام ادامه داد: بلبلی می گفت مشکلی بابت قرارداد با سپیدرود ندارم. او تاکید می کرد قراردادش با سپیدرود تمام شده است و فسخ قرارداد را هم دارد. در نهایت او با ما قرارداد بست. بعد از آن اتفاقاتی که رخ داد کاملا غیر حرفه ای بود. بازیکن نباید وقتی تحت قرارداد است به تیم جدیدی برود. بلبلی اگر با سپیدرود قرارداد داشت نباید به فولاد می آمد و وقتی با ما قرارداد بست نباید به استقلال می رفت. نباید اینطور باشد که یک بازیکن چند قرارداد امضا کند. اینها تخلفاتی است که باید جریمه سنگینی برایش در نظر گرفته شود.

وی همچنین در خصوص تقابل فولاد با سپاهان و امیر قلعه نویی در هفته سوم، اظهار کرد: سپاهان مدعی قهرمانی است و بازیکنان با کیفیت و قدرتمندی دارد. شرایط سپاهان به خاطر مبالغی که پرداخت می شود و بازیکنانی که دارد با ما قابل مقایسه نیست. برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. ما هم باید بازی خوبی انجام بدهیم.

سرمربی فولاد که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می کرد در پایان درباره احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: بعد از بازی با صنعت نفت گفتم داور روز خوبی داشت ولی به نظرم یک صحنه پنالتی بود. من نظر شخصی ام را گفتم. سال گذشته در نساجی بودم و با وجود بیشترین اشتباهات به داوران بی احترامی نکردم. همیشه حامی داوران هستم. نظرم را با کمال احترام گفتم. هیچ کجای دنیا با گفتن این صحبت ها مشکلی نیست. این را به کمیته انضباطی هم می گویم که بی احترامی نکرده ام.

۱۳۹۸/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...