نسخه چاپی

نقوی حسینی: اظهارات ترامپ درباره فعالیت‌های موشكی ایران پشیزی ارزش ندارد

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینكه نمی‌شود كه آمریكا ما را به لحاظ موشكی تحریم كند و تحت فشار قرار دهد و آنگاه از طرف دیگر به ما كنایه بزند در عرصه موشكی ضعیف هستید، گفت: اظهارنظرهای ترامپ درباره فعالیت‌های موشكی ایران برای ملت و دانشمندان ما پشیزی ارزش ندارد.

به گزارش نما، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نمی‌شود که آمریکا ما را به لحاظ موشکی تحریم کند و تحت فشار قرار دهد و آنگاه از طرف دیگر به ما کنایه بزند در عرصه موشکی ضعیف هستید، گفت: اظهارنظرهای ترامپ درباره فعالیت‌های موشکی ایران برای ملت و دانشمندان ما پشیزی ارزش ندارد.

اخبار سیاسی-​ «سید حسین نقوی حسینی»، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور رژیم آمریکا درباره توان موشکی - فضایی ایران اظهار کرد: یکی از دلایل اینکه بسیاری از مجامع جامعه‌شناسی و روان‌شناسی غرب معنقدند که ترامپ تعادل ذهنی ندارد، اظهارنظرهای ضدونقیضی است که از او سر می‌زند.

وی افزود: اگر ایران در دستاوردهای موشکی موفق نیست پس چرا آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند و در دنیا داد و فریاد راه انداختند که ما نمی‌گذاریم ایران به تکنولوژی های نوین و موشک دست پیدا کند؛ اگر ما در عرصه موشکی موفق نیستیم لزومی ندارد ترامپ حرص و جوش بخورد و در جهان داد و ما را تحریم کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نمی‌شود که آمریکا ما را به لحاظ موشکی تحریم کند و تحت فشار قرار دهد و آنگاه از طرف دیگر به ما کنایه بزند در عرصه موشکی ضعیف هستید، عنوان کرد: اظهارنظرهای ترامپ درباره فعالیت‌های موشکی ایران برای ملت و دانشمندان ما پشیزی ارزش ندارد.

نقوی حسینی با بیان اینکه ما به دستاوردهای بومی دانشمندان خود باور داریم، گفت: ما گام‌هایی را در آینده برخواهیم داشت که آمریکا‌ها مثل گذشته انگشت تعجب به دهان بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که آمریکایی‌ها فکر نمی‌کردند ما نمی‌توانیم پهپاد رادارگریز و فوق پیشرفته آنها را سرنگون کنیم اما جوانان این مرز و بوم این کار را کردند، یقین بدانید که در آینده نیز آمریکایی‌ها اخباری از پیشرفت‌های موشکی ایران را خواهند شنید که تعجب آنها را به همراه خواهد داشت.

۱۳۹۸/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...