نسخه چاپی

نتانیاهو ضیافت خونین نمیخواهد‌!

چند روز قبل، كلیپ انتخاباتی نتانیاهو منتشر شد. «همراه با راستگرایان بمانید تا امنیت‌تان حفظ شود»، از جملات كلیدی این كلیپ بود. این كلیپ‌ ثابت كرد كه #امنیت_‌سازی، اصلی‌ترین محور رویكرد انتخاباتی اوست.



به گزارش نما، چند روز قبل، کلیپ انتخاباتی نتانیاهو منتشر شد. «همراه با راستگرایان بمانید تا امنیت‌تان حفظ شود»، از جملات کلیدی این کلیپ بود. این کلیپ‌ ثابت کرد که #امنیت_‌سازی، اصلی‌ترین محور رویکرد انتخاباتی اوست.

در همین راستا نتانیاهو سعی داشت تبلیغات انتخاباتی خود را با مانور قدرت و حملات پهپادی به سوریه، مقرحشدالشعبی عراق و ضاحیه بیروت به نمایش بگذارد ولی از قضا سکنجبین صفرا فزود و در آخرین حملات پهپادی دو رزمنده حزب الله لبنان به شهادت رسیدند.

پس از شهادت دو رزمنده لبنانی بلافاصله سیدحسن نصرالله در نطق حماسی خود وعده ی انتقام خون شهدا را داد و با هوشمندی مثال زدنی خود و شناخت ترفندانتخاباتی نتانیاهو که رنگ و بوی خون داشت خطاب به صهیونیست ها فرمود: «نتانیاهو با خون شما در انتخابات شرکت می‌کند و شما را به سوی جهنم می‌کشاند.»‌

میتوان گفت در آستانه ی انتخابات پارلمانی اسرائیل عملیات اخیر حزب الله که با موشک کورنت و از یک منطقه مرتفع انجام گرفت فقط نمی تواند شلیک به یک خودروی زرهی اسرائیل باشد بلکه در حقیقت این حمله، شلیک به صندوق انتخاباتی و تلاش های نتانیاهو برای ائتلاف سازی هم خواهد بود.

واکنش منفعلانه نتانیاهو به حمله حزب الله نیز موید این نکته است که نتانیاهو به خوبی میداند شروع هر گونه تجاوز و جنگ جدید در آستانه انتخابات آتی کنست اسرائیل مساوی است با انتحارسیاسی نتانیاهو و راستگرایانی که با شعار #امنیت رقابت انتخاباتی خود را کلید زده اند و نتانیاهو بیش از این نمیخواهد ضیافت انتخاباتی اش با خون اسرائیلی‌ها رنگین شود

۱۳۹۸/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...