نسخه چاپی

انتقاد مولوی اهل‌سنت از مدیریت ضعیف مراسم حج و برخورد نامناسب مأموران سعودی

مولوی گرگیج: از حكام سعودی می خواهم در خصوص مشكلاتی كه حجاج با آن دست و پنجه نرم می‌كنند چاره‌ای بیندیشند كه با خاطرات خوبی به موطن خویش بازگردند.


به گزارش نما، مولوی "محمدحسین گرگیج" امام جمعه اهل سنت آزادشهر که امسال در مراسم حج حضور یافته بود، از مدیریت عربستان سعودی انتقاد کرد.

به‌نوشته منبع یادشده، وی در مراسم نماز جمعه (۸ شهریور ۹۸) ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف عربستان سعودی در خدمات‌رسانی به حجاج، اظهار داشت: مسجدالحرام اگرچه گسترش داشته، اما با توجه به ازدحام جمعیت هنوز نیازمند توسعه است. تحمل آفتاب سوزان و گرمای طاقت‌فرسای حجاز برای زائران به‌خصوص بیماران و سالخوردگان دشوار است.

مدیر دارالعلوم گالیکش افزود: امکانات و خدمات برای حجاج در عربستان بسیار ضعیف است؛ لذا از حکام سعودی می خواهم در خصوص مشکلاتی که حجاج با آن دست و پنجه نرم می‌کنند چاره‌ای بیندیشند که با خاطرات خوبی به موطن خویش بازگردند.

مولوی گرگیج همچنین ضمن گلایه از برخورد نامناسب مأموران امنیتی سعودی با حجاج بیان داشت: مأموران امنیتی سعودی در اطراف مسجدالحرام رفتار خوبی با زائران نداشتند و درهای حرم را چندین ساعت جلوتر می‌بستند در حالی که فضای خالی بسیاری در داخل بود.

۱۳۹۸/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...