نسخه چاپی

روایت دربی 6 تایی ها از زبان جعفر كاشانی

جعفر كاشانی درباره پیروزی ۶ بر صفر در دربی ۱۳۵۲ مقابل استقلال گفت: دربی مسابقه‌ای بود مانند همه دیدار‌ها و استقلال آنقدر ضعیف نبود كه از ما ۶ گل دریافت كند و همچنین ما هم آنقدر قوی نبودیم كه به این تیم۶ گل بزنیم.

به گزارش نما، امروز (۱۶ شهریور ۱۳۹۸) سالگرد پیروزی تاریخی پرسپولیس مقابل استقلال است. برد ۶ گله سرخپوشان که سبب شد تا هواداران این تیم تا سالیان سال با عدد ۶ برای استقلالی‌ها کری بخوانند و یاد و خاطره آن بازی را زنده نگه دارند.

اخبار ورزشی- البته این مسابقه به دلیل همزمانی با مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، شهرآورد سیزدهم پخش زنده نشد، اما عکس‌ها و مطالبی از این بازی وجود دارد و همین موضوع سبب شد تا پرسپولیسی‌ها با عدد ۶ برای آبی‌ها کری بخوانند.

یکی از ستاره‌های پرسپولیس در آن مسابقه، جعفر کاشانی بود. بازیکن جوانی که خوش درخشید و اکنون به عنوان رئیس هیئت مدیره این باشگاه فعالیت می‌کند. او در سال‌های گذشته همیشه عضوی از باشگاه پرسپولیس بوده و روز‌های پر فراز و نشیبی را همراه با سرخپوشان پشت سر گذاشته است.

جعفر کاشانی درباره پیروزی ۶ بر صفر در دربی ۱۳۵۲ مقابل استقلال گفت: دربی مسابقه‌ای بود مانند همه دیدار‌ها و استقلال آنقدر ضعیف نبود که از ما ۶ گل دریافت کند و همچنین ما هم آنقدر قوی نبودیم که به این تیم۶ گل بزنیم.

او افزود: یک اتفاقی رخ داد که ممکن است در ورزش جهان رخ دهد. خاطره‌ای از آن بازی نداریم، زیرا ۴۶ سال از آن دربی می‌گذرد، اما در آن زمان تمام بازیکنان با هم دوست بودند و یک اتفاقی هم بود که رخ داد.

کاشانی که پس از عمل جراحی مایل به صحبت نبود، درباره دربی ۳۱ شهریور بیان کرد: فوتبال غیر قابل پیش بینی است، اما امیدوارم شاهد بازی زیبایی باشیم و هواداران از دیدن دربی لذت ببرند.

۱۳۹۸/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...