نسخه چاپی

آیین‌نامه اجرایی استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی تصویب شد

هیئت وزیران در جلسه امروز خود آیین‌نامه اجرایی استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به تصویب رساند.

به گزارش نما، هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی ، رئیس جمهوری، آیین‌نامه اجرایی استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به تصویب رساند.

اخبار سیاسی- استخدام افراد مذکور در سقف ظرفیت تخصیص سالیانه استخدام از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با شرط بکارگیری در مناطق کمتر توسعه یافته و بر اساس نیاز مناطق آموزش و پرورش استان مبتنی بر رشته و دوره تحصیلی، جنسیت و با توجه به سنوات خدمت و پس از برگزاری آزمون و طی دوره آموزش در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

هیئت دولت در ادامه، با تخصیص مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات ناشی از وقوع بحران های پیش‌آمده درخصوص آب در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان در استان خوزستان و شور شدن آب رودخانه بهمنشیر به عنوان تنها منبع تأمین آب نخیلات و نیز خسارات وارده به کشاورزان در بخش های زراعی، باغی و نخیلات، موافقت کرد.

بر این اساس، مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال بابت پاجوش های تازه کشت شده و تولید نخیلات و مبلغ ۹۰ میلیارد ریال برای میانکاری نخیلات (سبزی، صیفی، یونجه) به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اختصاص می یابد.

۱۳۹۸/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...