نسخه چاپی

وعده لاریجانی درمورد قراردادهای موقت

رئیس مجلس در واكنش به درخواست یك عضو مجلس كارگری وعده‌ داد موضوع قراردادهای موقت كارگران را با جدیت پیگیری كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، صبح امروز پس از پایان سخنرانی رئیس مجلس در افتتاحیه چهارمین دوره مجلس کارگری در مجلس قدیم یکی از اعضای این مجلس به بیان مشکلات مربوط به قرارداد موقت کارگران پرداخت.

وی با لحنی آمیخته با شوخی از قرارداد موقت کارگران به عنوان دومین قرارداد ننگین تاریخی بعد از قرارداد ترکمن‌چای یاد کرد و خواستار رسیدگی جدی مجلس به مشکلات کارگرانی شد که با قرارداد موقت مشغول کار هستند.

رئیس مجلس نیز در پاسخ به سخنان این کارگر گفت که از رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خواسته این موضوع را بررسی و برای آن راه حل پیدا کند تا وضعیت اشتغال سامان یابد.

لاریجانی گفت که خود او نیز موضوع را با جدیت پیگیری می‌کند تا با ارائه طرحی در مجلس این موضوع سامان یابد.

وی همچنین در پاسخ به درخواست‌های مکرر اعضای مجلس کارگری درباره مشکلاتشان به آنها گفت که مجلس تلاش می کند مسائلی چون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و همچنین ساماندهی نوسازی صنایع و وضعیت کار در شرکت‌های تابعه نهادهای عمومی غیر دولتی به درستی حل شود.

در زمان طرح مشکلات کارگران عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار و رفاه و امور اجتماعی نیز حضور داشت که رئیس مجلس توصیه کرد اعضای مجلس کارگری در یک نشست کاری و با تعامل وزیر به راه حل مطلوب برای مشکلات جامعه کارگری دست یابند.

۱۳۹۱/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...