نسخه چاپی

رای مثبت شورایی ها به كلیات لایحه ساماندهی تبلیغات محیطی

اعضای شورای شهر تهران به كلیات لایحه ساماندهی تبلیغات محیطی رأی موافق دادند.




به گزارش نما، محمدجواد حق‌شناس با ارائه متنی درمورد ساماندهی تبلیغات محیطی و ایراد سخنانی در این زمینه بیان داشت: موضوع تبلیغات محیطی در سه کمیسیون مشترک سلامت، شهرداری و فرهنگی- اجتماعی بررسی شده و نشست‌های جمعی و تخصصی در این زمینه داشته‌ایم.

اخبار اجتماعی-وی افزود: لایحه شهرداری با محوریت زیباسازی است و اصلاحیه مصوبه امری ضروری به شمار می‌رود چرا که درآمد پایدار از طریق تبلیغات محیطی انجام می‌گیرد و امیدوارم همه به این مصوبه رای دهید.

پس از سخنان حق‌شناس کلیات لایحه ساماندهی تبلیغات محیطی شهر تهران به رای گذاشته و با 20 رای موافق به تصویب رسید.

پس از این رأی‌گیری محمود میرلوحی عضو دیگر شورای شهر تهران پیشنهادی در مورد مصوبه داشت که دو کلمه پیمان و کارگزاری در لایحه جابجایی‌هایی در آن صورت گیرد.

برزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران در مورد این پیشنهاد گفت: به دنبال این هستیم که دست سازمان نسبت به رقیبان همچون صدا و سیما در تبلیغات باز شود و بتوانیم با ایجاد فضای بیشتر سهم زیادتری از تبلیغات داشته باشیم.

در ادامه نیز محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: در این لایحه یک جا اجازه مزایده و یکجا اجازه مناقصه داده شده اینکه قاطع بگوییم همه از یک طریق انجام گیرد درآمدزایی را دچار مشکل خواهد کرد و نمی‌توان برای اینکه جلو ستاد را بگیریم عقب عقب از پشت بام بیفتیم کارگزاران را باید انتخاب و نظارت‌ها را انجام دهیم.

بهاره آورین عضو دیگر شورای شهرگفت: رقابت برای کار لازم است و مصوبه باید حس رقابت را فراهم کند؛ همچنین ساز و کار رقابت مزایده است و فضای عمومی شهر باید سازوکار مزایده داشته باشد.

سرانجام پیشنهاد میرلوحی با 14 رأی مخالف به تصویب نرسید و اعضای شورای شهر موضوع دیگری را در دستور کار قرار دادند.

۱۳۹۸/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...