نسخه چاپی

پشت پرده درگیری مقابل رختكن آبی‌ها چه بود؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به اظهارات مدیرعامل نفت مسجد سلیمان واكنش نشان داد.



به گزارش نما، حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت سه جلسه‌ای نفت مسجد سلیمان از حضور هوادارانش در دیدارهای خانگی، واکنش شدید مهران نصیریان‌دوست،‌ مدیرعامل این باشگاه را به دنبال داشت. او درباره این حکم انتقادات زیادی مطرح کرد و معتقد بود که مقصر بیشتر اتفاقات دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال، تماشاگران تیم مهمان بودند.

اخبار ورزشی- صحبت‌های مدیرعامل نفت مسجد سلیمان واکنش جواد زرینچه، سرپرست استقلال را به همراه داشت. او در گفت‌وگو با ایسنا درباره اظهارات نصریان‌دوست، اظهار کرد: نمایندگان سازمان لیگ و مجموعه برگزارکننده در جریان این دیدار حضور داشتند و تمام اتفاقات دیدار را دیدند. ضمن این که کمیته انضباطی بر اساس گزارشی که بر مبنای مستندات بوده، رای داده است در نتیجه حتما اتفاقی افتاده که مسجد سلیمانی‌ها محروم شدند.

او افزود: من بعد از بازی به خاطر این که دلخوشی مردم محروم مسجد سلیمان، تیم نفت است، خودم را پیش هواداران استقلال خراب کردم و در مصاحبه‌ای گفتم که اتفاق خاصی در دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال نیفتاده تا محروم نشوند اما در حال حاضر آن‌ها از ما شاکی هستند، این رفتار عجیبی است! وقتی رای محرومیتشان بر اساس گزارش ناظران بازی بوده، چه ربطی به استقلال دارد؟ به نظرم مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان بهتر بود دنبال گرفتاری‌های خودشان باشند و در جریان بازی به لیدرهایشان اجازه نمی‌دادند که ۹۰ دقیقه با بلندگو به ما فحش بدهند؛ لیدرهایی که هیچ‌کس جرات حرف زدن به آن‌ها را ندارد.

سرپرست استقلال در ادامه با اشاره به سنگ خوردن اتوبوس این تیم پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان، گفت: مگر وقتی تیم‌های دیگر به تهران می‌آیند، چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؟ لطفا مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان تلاش کنند که حق مهمان‌نوازی را ادا کنند.

زرینچه در پایان درباره درگیری پس از بازی مقابل رختکن استقلال که به خاطر عدم اجازه به ورود یک هوادار خردسال رخ داد، توضیح داد: من حتی به یکی از هواداران اجازه دادم که با بازیکنان استقلال عکس بگیرد اما این هوادار خردسال، دختر بود و زمانی که قصد ورود به رختکن داشت، بازیکنان در حال حمام کردن بودند. در نتیجه اصلا شرایط حضور این هوادار خردسال دختر در رختکن وجود نداشت که بخواهد به داخل برود. متاسفانه به خاطر این موضوع یک درگیری هم بین آقای جباری (مسئول تدارکات استقلال) و پدر هوادار خردسال رخ داد.

۱۳۹۸/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...