نسخه چاپی

نوری: شرایط پرسپولیس از استقلال بهتر است

محمد نوری، بازیكن سابق تم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت پرسپولیس بهتر از استقلال است، ولی باید این را هم در نظر گرفت كه روز دربی شرایط فرق می‌كند.


به گزارش نما، محمد نوری در خصوص دربی ۹۰ تهران بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال که قرار است روز یکشنبه برگزار شود، اظهار داشت: پرسپولیس همیشه تیم قلدری بوده و خواهد بود. البته مربی جدید نیاز به زمان دارد تا خود را پیدا کند. در این راه باید صبور بود و عجله نکرد. از نظر من این تیم هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند همچنان جزو مدعیان قهرمانی باشد. البته در خط حمله و دفاع وضعیت بهتری نسبت به خط میانی دارد، ولی این موضوع هم قابل حل است و رفته رفته بهتر می‌شود.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: شرایط دربی فرق می‌کند و ربطی به خوب و بد بودن تیم‌ها ندارد. تیمی در این دربی برنده است که روحیه بهتری داشته باشد. تجربه ثابت کرده دربی ارتباط مستقیم با شرایط روحی بازیکنان دارد. هر چه بازیکنان روحیه بهتری داشته باشند در دربی موفق‌تر هستند. به نظر می‌رسد وضعیت پرسپولیس بهتر است، ولی باید این را هم در نظر گرفت که روز دربی شرایط فرق می‌کند.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در پایان خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس از نفراتی که سابقه دربی دارند روی نیمکت و داخل زمین استفاده می‌کند و این به نفع آنها است. امیدوارم پرسپولیسی‌ها برنده دربی باشند. من خاطرات خوبی از دربی دارم، ولی بهترین آن پیروزی ۳ بر ۲ با گل‌های ایمون زاید بود. هر چند تجربیات تلخی هم بود که بهتر است اشاره‌ای به آنها نکنیم.

۱۳۹۸/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...