نسخه چاپی

خوردبین: من و پروین اولین دوقلوی فوتبال ایران هستیم

محمود خوربین سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال ایران به دو بازیكن كه رابطه دوستانه‎ای با یكدیگر دارند، اصطلاحا دوقلو می‎گویند. شاید برای‎تان جالب باشد كه بدانید من و علی پروین اولین دوقلوی فوتبال ایران بودیم.




به گزارش نما، محمود خوردبین با اشاره به دربی ۹۰ که فردا (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‎شود، اظهار داشت: شرایط پرسپولیس خیلی بهتر از استقلال است و امیدوارم این تیم بتواند برنده بازی باشد. برای همه ما مهم است که پرسپولیس بار دیگر دربی را با برد پشت سر بگذارد. می‎دانم که هواداران و بازیکنان هم چنین حسی دارند و دعا می‎کنم در ادامه روند خوبی که داریم، پرسپولیس یک برد دیگر به دست بیاورد.

اخبار ورزشی - وی افزود: دربی در این سال‎ها بیشتر بحث هیجان داشته و همین حساسیت‎ها روی کار بازیکنان و مربیان تاثیر منفی می‎گذارد، اما زمان ما، با وجود همه این حساسیت‎ها و هیجانات، دربی‎ جذاب‎تر می‎شد. اصلا آن زمان، همه چیز با امروز فرق داشت و دربی رنگ و بوی بهتری داشت. حالا هم بازیکنان خوبی در تیم‎ها مشغول کار هستند، ولی کمتر پیش می‎آید که دربی‎های زیبایی را شاهد باشیم.

سرپرست و مدیرتیم پیشین پرسپولیس با اشاره به خاطراتش از دربی تصریح کرد: چند دربی بود که هیچ‎وقت از ذهنم خارج نمی‎شود. طبیعتا بازی‎هایی که با برد پرسپولیس همراه بود را فراموش نمی‎کنم، ولی یک بازی بود که شیرینی زیادی داشت. همان تساوی ما با استقلال که دو نفر از بازیکنان پرسپولیس اخراج شده بودند. خیلی روز سختی بود و وقتی بازی سوت خورد، همه خوشحال بودیم.

خوردبین ادامه داد: در فوتبال ایران به دو بازیکن که رابطه دوستانه‎ای با یکدیگر دارند، اصطلاحا دوقلو می‎گویند. شاید برای‎تان جالب باشد که بدانید من و علی پروین اولین دوقلوی فوتبال ایران بودیم. ما از اردوی تیم المپیک رفاقت‎مان را شروع کردیم و در پرسپولیس ارتباط‎‎‎مان بیشتر شد. بعد از فوتبال هم، همیشه کنار هم بودیم. او سرمربی بود و من سرپرست تیم. همین حالا هم نزدیک‎ترین دوستان یکدیگر هستیم. همین رفاقت‎ها کمک می‎کرد که هر دو نفرمان در دربی‎ها بدرخشیم و خاطرات زیادی برای خودمان و هواداران رقم بزنیم.


۱۳۹۸/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...