نسخه چاپی

مدیرعامل استقلال، قلعه‌نویی را از عزا درآورد

عکس خبري -مديرعامل استقلال، قلعه‌نويي را از عزا درآورد

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از حضور در كمپ استقلال و در آوردن پیراهن مشكی قلعه‌نویی گفت كه امیدوار است این مربی در لباس جدید موفق‌تر از گذشته عمل كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی فتح‌الله‌زاده که برای درآوردن پیراهن مشکی امیر قلعه‌نویی پس از چهلم مادرش در کمپ استقلال حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران گفت: خدا مادر امیر قلعه‌نویی را رحمت کند. ما وظیفه داشتیم که بیاییم و از او خواهش کردیم که جامه سیاه را از تن بیرون آورد و لباس شادتری بپوشد. مطمئنا مادران علاقه‌ دارند که بچه‌هایشان را در لباس شاد ببینند. امیدوار هستم که امیر قلعه‌نویی در لباس جدید هم موفق‌تر از گذشته کار خودش را انجام دهد.

وی درباره مشکلات مالی استقلال گفت: چک‌هایی که به بازیکنان داده‌ایم وصول شده است مگر اینکه چک‌هایی دست آنان باشد که هنوز موعد‌شان فرا نرسیده است. بخشی از پیش‌پرداخت‌ها را داده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا بخش‌های دیگر قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. البته مشکل مالی فقط برای استقلال نیست اما چون حساسیت نسبت به استقلال و پرسپولیس بیشتر است، این مسئله بیشتر مطرح می‌شود.

وی درباره بازگشت جانواریو نیز گفت: جانواریو صبح به ایران رسیده و به دفتر من آمد و مبلغی که قرار بود به او بدهیم و حقش بود و به تعویق هم افتاده بود را پرداخت کردیم و رفت تا امروز را استراحت کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره توزی نیز گفت: همان موقعی که گفت می‌خواهد برود ما هم اعلام کردیم که آماده‌ایم قراردادش را فسخ کنیم و حالا آماده‌ایم که بیاید این کار را انجام دهیم.

فتح‌الله‌زاده درباره عماد رضا نیز گفت: ما میزان مالیات او را بررسی می‌کنیم و اگر در حدی باشد که بتوانیم مالیاتش را پرداخت کنیم این کار را می‌کنیم و به جز مشکلات مالیاتی مانع دیگری بر سر راه نیست.

وی درباره اینکه گفته می‌شود عماد رضا باید از سپاهان رضایت‌نامه بگیرد؟ گفت: بحث رضایت‌نامه نیست بلکه تنها مشکل مالیاتی است و فردا پس فردا مشخص می‌شود که مالیات او چقدر است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره خریدهای باشگاه پرسپولیس نیز گفت: بمبی نمانده است که ما بترکانیم. ما قبلا بمب‌هایمان را ترکاندیم و به همین دلیل است که صدر جدولیم. بمب اصلی ما امیر قلعه‌نویی بود و امروز هم می‌بینید که با وجود او با یک بازی کمتر در صدر جدول قرار داریم. پرسپولیس نیاز به بازیکن دارد و باید کمبودهایش را برطرف کند.

وی با بیان اینکه درباره کیفیت بازیکنانی که قرار است به پرسپولیس بپیوندند اظهارنظر نمی‌کند، گفت: نمی‌توانم نظر بدهم چون یکی از آن دو بازیکن چند وقتی است که بازی نکرده و سال گذشته هم در 11 بازی تنها یک گل به ثمر رسانده‌. آن‌ها نام‌های بزرگی هستند ولی باید بیایند و کیفیت‌شان را دید.

فتح‌الله‌زاده درباره ساموئل نیز گفت: او یکی از بهترین بازیکنان ما است و قصد فروش او را نداریم. اگر قرار بود جابه‌جایی کنیم روی این مسئله فکر می‌کردیم اما فعلا این مهم هم منتفی شده است.

۱۳۹۱/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...