نسخه چاپی

رزمایش «مهر ایمن شهر ایمن» نشان از آ‌مادگی كامل پلیس است

فرماندار تهران گفت: رزمایش «مهر ایمن شهر ایمن» نشان از آ‌مادگی كامل پلیس تهران برای مهر است.




به گزارش نما، عیسی فرهادی فرماندار تهران در رزمایش «مهر ایمن شهر ایمن» به شروع هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار داشت: مثل امشبی حمله ناجوانمردانه دشمن در سال 57 را داشتیم و شروع هفته را با هفته دفاع مقدس داریم که هفته مقاومت، ایثار و عزتمندی آنانی است که دفاع هشت ساله را رقم زدند.

اخبار اجتماعی-وی به شهادت 33 هزار نفر در طول 2880 روز جنگ تحمیلی اشاره و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس در هر روز 80 شهید تقدیم انقلاب شد و سهمیه شهر تهران در اداره جنگ 400 بوده است و می‌توان گفت ماحصل آن جنگ امنیت و آرامش برای کشور بوده است.

فرهادی به بازگشایی مدارس و حضور یک میلیون و دویست هزار دانش‎آموز اشاره و تصریح کرد: رزمایش «مهر ایمن شهر ایمن» نشان از آ‌مادگی کامل پلیس تهران و پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت برای خدمت‌دهی بیشتر به مردم و دانش‌آموزان است و انشاءاله بتوانیم شهری ایمن و مهر را برای دانش‌آموزان رقم زنیم.

فرماندار تهران به حوزه امنیت دانش‌آ‌موزان پرداخت و گفت: با همکاری اولیا و آموزش و پرورش باید تلاش شود امنیت دانش‌آموزان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی از اولیا درخواست کرد که برای تردد فرزندان خود حتما از سرویس‌های عمومی استفاده کنند همچنین از تردد خودروهای تک سرنشین بکاهند تا بتوان در بحث ترافیک آرامش بیشتری را برای دانش‌آموزان رقم زد.

۱۳۹۸/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...