نسخه چاپی

رئال، بارسا و دورتموند رقبای اصلی منچستریونایتد

عکس خبري -رئال، بارسا و دورتموند رقباي اصلي منچستريونايتد

شیاطین سرخ فصل قبل نتوانستند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان عبور كنند اما امشب و با پیروزی مقابل براگا می توانند در فاصله دو هفته تا پایان دیدارهای مرحله گروهی، راهی دور بعد شوند.

سرالکس فرگوسن، سرمربي منچستريونايتد، معتقد است تيمش براي قهرماني در رقابت هاي اين فصل چمپيونزليگ بايد از سد تيم هايي مانند بارسا و رئال عبور کند.

شياطين سرخ فصل گذشته نتوانستند از مرحله گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان عبور کنند اما امشب و با پيروزي مقابل براگا مي توانند در فاصله دو هفته تا پايان ديدارهاي مرحله گروهي، راهي دور بعد شوند.

اما فرگوسن که از همين حالا به مراحل بالاتر فکر مي کنم، دو غول اسپانيا و همچنين بورسيا دورتموند را رقباي اصلي تيمش براي رسيدن به فينال ومبلي مي داند.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" شما نمي توانيد رئال و بارسا را ناديده بگيريد. همچنين بايد بگويم که فکر نمي کنم دورتموند هم در رقابت هاي امسال قابل چشمپوشي باشد.

اگر به بازي هاي آنها در بوندس ليگا نگاه کنيد، 11 امتياز با بايرن فاصله دارند. اين نشان مي دهد که آنها تمرکزشان را روي چمپيونزليگ گذاشته اند.

اين سه تيم شانس زيادي دارند و من اميدوارم ما هم به آنها بپيونديم زيرا ما هم بازيکنان خيلي خوبي در اختيار داريم. ما براي رسيدن به پيروزي بايد در سطح بسيار بالايي بازي کنيم."

علي رغم سه پيروزي در سه ديدار ابتدايي، فرگوسن فراموش نکرده که تيمش براي صعود از اين گروه چه ديدارهاي دشواري را پشت سر گذاشته است.

"رکورد براگا در ديدارهاي اروپايي خوب است. به ويژه آنها در ديدارهاي خانگي يک تهديد محسوب مي شوند. اين ديدار براي ما بسيار مهم است زيرا اگر پيروز شويم، مي توانيم به مرحله بعد راه پيدا کنيم. اين بخش مهمي از ديدار امشب است. اميدوارم بتوانيم از پس آن بربياييم.

اميدوارم بتوانيم به مرحله بعد برسيم زيرا اين نشان مي دهد که چه تيم قدرتمندي هستيم."

۱۳۹۱/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...