نسخه چاپی

8 هزار روستا به كارگاه تولیدی تبدیل شده است

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: حدود 8 هزار روستای كشور را به كارگاه‌ تبدیل كرده و صد هزار شغل ایجاد كرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال‌زایی، توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه بعداز ظهر امروز در شهرک صنعتی واقع در جاده سنندج، با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

در این مراسم، مخبر با بیان اینکه کرمانشاه از نقاط دفاع و سربلند در دفاع مقدس است، اظهار کرد: ما بخش‌های زیادی از خاکریزهای آمریکا را فتح کرده‌ایم و هیمنه و ابهت آن را شکسته‌ایم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به موفقیت‌ها و پیروزی‌های ایران در منطقه و ناکامی‌های آمریکا و متحدانش، بیان کرد: کشور فقیری مثل یمن، عربستانی را که صدها میلیارد دلار اسلحه می‌خرد، از پا انداخته است.

وی تصریح کرد: ما در نقاط مختلف نه تنها به بازدارندگی رسیده‌ایم بلکه دشمن را تهدید می‌کنیم و «یک یاحسین» دیگر نیاز داریم و آن بحث اقتصادی است.

مخبر گفت: مردم طبقه متوسط و فقیر همواره با تمام وجود پشت نظام ایستاده‌اند و وظیفه اصلی نظام هم رسیدگی به آنان است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) عدالت را مطلع‌البیت نظام اسلامی دانست و اعلام کرد: ما به دنبال ایجاد یک شبکه مردمی برای گرفتن خاکریز اقتصادی هستیم و باید بتوانیم مردم را از لحاظ اقتصادی توانمند کنیم.

وی با بیان اینکه ما در حال ارائه یک شبکه مردمی ایجاد اشتغال هستیم و باید همه دوستداران نظام و اسلام و ایران در نهضت ایجاد اشتغال شرکت کنند، عنوان کرد: روزانه در کشور حداقل 100 طرح کوچک خانگی با 300 مورد اشتغالزایی در کشور اجرا می‌کنیم.

مخبر افزود: تقریبا 8 هزار روستای کشور را به کارگاه‌ تبدیل کرده و حدود صدهزار شغل ایجاد کرده‌ایم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تعداد مشاغل تعهد شده توسط این ستاد در استان کرمانشاه را 15 هزار مورد اعلام و خاطرنشان کرد: تا امروز 12 هزار شغل ایجاد شده و مابقی تا پایان سال ایجاد خواهد شد و ظرف 3 سال آینده سالی 5 هزار شغل در استان ایجاد خواهیم کرد.

وی ضمن اعلام اینکه تا پایان امسال 5 هزار پروژه با اعتبار 550 میلیارد تومان در استان محقق می‌شود، گفت: تا کنون 480 میلیارد از این اعتبار هزینه شده و امروز 3404 پروژه افتتاح می‌شود و همچنین 500 فقره وام ازدواج، 30 سری جهیزیه، 30 مورد تجهیز سال‌های ورزشی در مناطق محروم، اعطای لوازم خانگی به خانواده‌هایی که اثاثیه‌شان را در زلزله از دست داده‌اند، 7 هزار بسته لوازم‌التحریر و 100 دستگاه ویلچر معلولین توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی انجام شد.

وی در پایان اظهار کرد: بعد از زلزله 1500 الی 1600 واحد را با مشارکت بنیاد مسکن و ‌100 واحد را مستقیما ساختیم و برخی واحدها را نیز تجهیز کردیم.

گفتنی است، طرح‌های افتتاح شده امروز شامل 1300 طرح اشتغال‌زایی با ایجاد 4 هزار شغل، افتتاح بزرگترین و مجهزترین مرکز توزیع دارو و مواد غذایی در غرب کشور، 1560 پروژه‌ی عمرانی و 7800 اقدام حمایتی و اجتماعی است.

۱۳۹۸/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...