نسخه چاپی

حفاری تونل استادمعین به پایان رسید

صفا صبوری دیلمی از اتمام عملیات حفاری تونل زیرگذر استاد معین كه هشتمین تونل ترافیكی شهر تهران است خبر داد.


به گزارش نما، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه آخرین مرحله از عملیات حفاری تونل استاد معین با موفقیت کامل و مطابق با برنامه زمان بندی از پیش تعیین شده به اتمام رسیده است از تلاش برای آماده سازی سطح مقطع حفاری شده تونل به منظور اجرای عملیات عایق بندی خبر داد.

اخبار اجتماعی- وی گفت: هشتمین تونل ترافیکی شهر تهران که یک تونل 73 متری با سطح مقطع 172 متر مربع است، همانند تونل آرش و دیگر پروژه های تونلی شهر تهران که طی سال های اخیر اجرا شده است، به صورت آب بند کامل احداث خواهد شد.

صبوری ضمن اعلام اتمام عملیات نصب قطعات پیش ساخته نما در دیواره های رمپ جنوبی تونل- زیرگذر امتداد خیابان استادمعین ، از برنامه ریزی به منظور اجرای این عملیات در زیر سقف جنوبی زیرگذر و همچنین رمپ شمالی پروژه خبر داد.

معاون شهردار تهران گفت: رمپ شمالی تونل- زیرگذر خیابان استاد معین که همچنان در مرحله خاکبرداری است طی هفته‌های آتی برای نصب قطعات نمای دیواره‌ها آماده خواهد شد.

به گفته صبوری دیلمی، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث تونل-زیرگذر خیابان استاد معین از مرز 70 درصد فراتر رفته است و عملیات آرماتوربندی و بتن ریزی نهایی کف، دیواره‌ها و سقف تونل بلافاصله پس از اتمام عملیات عایق‌بندی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

با بهره برداری از این زیرگذر تونلی، ضمن اتصال معابر شمالی و جنوبی خیابان آزادی، از ترافیک کندروهای خیابان و میدان آزادی کاسته شده و وضعیت تردد در مسیرهای امتداد بلوار استاد معین بهبود پیدا می‌کند.

۱۳۹۸/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...