نسخه چاپی

مردم به بهانه برجام سخت‌ترین شرایط اقتصادی را تحمل كردند

احمد مرادی با بیان اینكه در ماه‌های آخر این مجلس هستیم، كارنامه این مجلس در دست مردم است و مردم اصلی‌ترین قضاوت كننده نمایندگان هستند، گفت: دغدغه معیشت مردم علاوه بر دولت بر دوش مجلس هم است، مردم به بهانه برجام سخت‌ترین شرایط اقتصادی را تحمل كردند و به خاطر اینكه دشمنان دل شاد نگردند خم به ابرو نیاوردند.


به گزارش نما، احمد مرادی نماینده مردم قشم در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (یکشنبه 14 مهر98) پارلمان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهارداشت: از عزم و اراده ریاست محترم قوه قضائیه در برخورد با مفسدین اقتصادی تشکر نمایم و این حرکت ایشان بارقه ای از امید را در دل مردم انقلابی و زجرکشیده روشن ساخت همچنین در مورد سفر چند روزه ایشان به بندرعباس و صدور دستورات قاطع جهت رفاه حال مردم جای قدردانی دارد.

اخبار سیاسی-​ وی با بیان اینکه در ماه‌های آخر این مجلس هستیم، کارنامه این مجلس در دست مردم است و مردم اصلی‌ترین قضاوت کننده نمایندگان هستند، گفت: دغدغه معیشت مردم علاوه بر دولت بر دوش مجلس هم است، مردم به بهانه برجام سخت‌ترین شرایط اقتصادی را تحمل کردند و به خاطر اینکه دشمنان دل شاد نگردند خم به ابرو نیاوردند.

نماینده مردم قشم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آیا سوء مدیریت‌های موجود در کشور را می‌توان ناشی از تحریم‌ها دانست؟ لذا مسؤولین می‌بایست از ریخت و پاش‌های بیهوده امتناع می‌کردند.

مرادی با اشاره به شرایط بازنشستگان اشاره کرد، کسانی که جوانی خود را پای خدمات ارزشمند برای نسل حاضر و آینده قرار دادند، اظهارداشت: چرا دولت تاکنون اراده‌ای مبنی بر رفع مشکلات این عزیزان نشان نداده است؟ ما نمایندگان بایستی صدای رسای این قشر زحمتکش باشیم. وقتی مردم ما اعم از کارمند، معلم، کشاورز و صیاد چنین وضعیتی را تحمل می‌کنند چه معنایی دارد مناطق آزاد ما در آزار رساندن به مردم از همدیگر سبقت بگیرند.

وی بیان کرد: در هرمزگان مصداق بارز مردم آزاری را می‌بینیم. آیا پارتی بازی اخذ عوارض بی‌دلیل بومی مقدم بر فامیل بازی است؟ دادخواهی از این مردم زجر کشیده چه جایگاهی دارد. من در کنار مردم عزیزم ایستاده‌ام و با عهدی که با آنان بستم ثابت قدم هستم و امروز لبخند در چهره‌های سوخته کارگران المهدی می‌بینیم.

نماینده مردم قشم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز دیگر برخی از مدیران صنایع و پالایشگاه‌ها نمی‌توانند به طور بی‌رویه و فله‌ای نیروهای مورد نیاز خود را از خارج استان تأمین کنند. با کمک شوراها و دهیاران توانسته‌ایم پروژه‌های ورزشی، راه، مخابرات، طرح‌های هادی، نوسازی مدارس، آب و برق در روستاها را سرعت بخشیم یعنی موفق شده‌ایم سکونت در روستاها را تثبیت کنیم.

مرادی ادامه داد: امروز آثار مطالبه‌گری در هرمزگان بیدار کاملاً مشهود است. به صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران که همواره تصویری از بی‌عدالتی‌های موجود کشور را به نمایش می‌گذارد می‌گویم که نگاهی به درون خود بیاندازد و ببیند که چگونه 14 هزار کارگر حق الزحمه‌ای در سراسر کشور منتظر تبدیل وضعیت هستند، این افراد به ازای هر 50 هزار تومان حق الزحمه، یک روز بیمه محاسبه می‌شود، گاهی مواقع هم به دلیل دستمزد پایین، 10 روز در ماه بیمه آنها محاسبه می‌شود.

وی طی تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: به فکر راه‌های استان باشد و با تخصیص قیر و منابع مالی از تعطیلی پروژه‌ها جلوگیری کند. همچنین از وزیر بهداشت می‌خواهم به داد بیمارستان هرمزگان برسد.

نماینده مردم قشم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم مشکلات نیروهای حق‌التدریسی هرمزگان را حل نماید، خطاب به رئیس جمهور اظهارداشت: به رئیس جمهور اعلام می‌کنم به وعده‌هایی که در سفرهای استانی به هرمزگان داشتید عمل کنید و تخم بی‌اعتمادی در دل مردم نکارید.

۱۳۹۸/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...