نسخه چاپی

آیت‌الله خامنه‌ای از دیدگاه دشمن...

رهبری نبوغ‌آمیز

عکس خبري -رهبري نبوغ‌آميز

ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای موضوع بیشتر اندیشكده‌های آمریكایی است، آنها كه در سال‌های اول زعامت رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی می‌كردند انقلاب اسلامی به زودی از هم فرو پاشیده می‌شود، امروز پس از 30 سال از اقتدار ویژه امام خامنه‌ای سخن به میان می‌آورند.

ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای موضوع بیشتر اندیشکده‌های آمریکایی است، آنها که در سال‌های اول زعامت رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی می‌کردند انقلاب اسلامی به زودی از هم فرو پاشیده می‌شود، امروز پس از 30 سال از اقتدار ویژه امام خامنه‌ای سخن به میان می‌آورند. «کریم سجادپور» عضو اندیشکده کارنگی آمریکا در این زمینه می‌نویسد: «آیت‌الله خامنه‌ای، عنوان رهبر عالی ایران را دارد، اما این مرد 80 ساله بی‌سروصدا به قدرتمندترین مرد خاورمیانه تبدیل شده است. [آیت‌الله] خامنه‌ای طی 30 سال رهبری‌اش، همواره یک مشکل آزاردهنده برای ایالات متحده بوده است. ترامپ هم نمی‌تواند در برابر او پیروز شود.»
اعتراف به رهبری‌های حکیمانه امام خامنه‌ای در دیگر منابع رسانه‌ای و اندیشکده‌ای ‌بارها بیان شده است؛ از جمله
1ـ اندیشکده «واشنگتن» ضمن تأکید بر اینکه آیت‌الله خامنه‌ای مصمم به اقتدار ایران است، می‌نویسد: آیت‌الله خامنه‌ای در پیش‌نویس «طرح پیشرفت اسلامی‌ـ ایرانی»‌ـ سندی که در آن اهداف نیم قرن آینده مطرح شده‌ـ بر پیوند عمیق‌تر ایدئولوژی و فناوری مدرن سرمایه‌گذاری کرده است. اجرای این سیاست‌ها کشور را تا سال ۲۰۶۵ به اوج جدیدی خواهد رساند. تأکید دوباره بر ایدئولوژی انقلابی این طرح بیانگر رسالت آیت‌الله خامنه‌ای نه‌تنها به عنوان رهبر ایران به عنوان یک ملت‌ـ کشور؛ بلکه به عنوان «تمدن جدید» است.
2ـ «ری تکیه» عضو ارشد اندیشکده آمریکایی شورای روابط خارجی در مقاله‌ای نوشت: «رهبری نبوغ‌آمیز آیت‌الله خامنه‌ای، ایران را به قدرت برتر از خلیج‌فارس تا کرانه‌های مدیترانه تبدیل کرده است. رهبر ایران یک متفکر استراتژیک تراز اول است که با صبوری و از طریق مذاکره، اهداف ایران را دنبال می‌کند.»
3ـ اندیشکده آلمانی «علوم و سیاست» هفت سال پیش نوشته بود: «آیت‌الله خامنه‌ای در خروج از بحران، خوب عمل می‌کند. آیت‌الله خامنه‌ای بر این باور است که زمان بیشتر به نفع ایران است تا آمریکا. دستاوردها و پیشرفت‌های تکنولوژیک انقلاب برای ایشان ارزش فراوانی دارند.»
انقلاب اسلامی امروزه شاهد جهش‌های متعددی در عرصه‌های گوناگون است و تحریم‌های آمریکا نتوانسته است موجب عقب‌گرد یا تضعیف طرح‌های منطقه‌ای، سیاسی و بین‌المللی انقلاب اسلامی شود و این حقایق نشان می‌دهد، در گام دوم انقلاب سرعت پیشرفت‌ها تحت زعامت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بیشتر می‌شود.

۱۳۹۸/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...