نسخه چاپی

سردار حاجی‌زاده «هفته نیروی انتظامی» را تبریك گفت

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پیامی فرا رسیدن «هفته نیروی انتظامی» را تبریك گفت.


به گزارش نما، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پیامی خطاب به فرمانده نیروی انتظامی، فرا رسیدن «هفته نیروی انتظامی» را تبریک گفت.

اخبار سیاسی- متن پیام سردار حاجی زاده به شرح ذیل است:

برادر ارجمند سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی؛

هفته نیروی انتظامی در تقویم کشور نماد اقتدار نظام اسلامی است. بدون شک پیشرفت کم نظیر در همه ابعاد امنیتی، تحقق آرامش مردم و همچنین حراست از دستاوردهای نظام در سایه حضور مقتدرانه برادران و خواهران نیروی انتظامی محقق می گردد.

در طول چهار دهه انقلاب اسلامی، رضایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اعتماد مردم، مؤید کارنامه قبولی نیروی انتظامی است. اینک امید است در ادامه این مسیر نورانی و در گام دوم انقلاب با مدیریت جهادی و استمرار تلاش شبانه روزی فرماندهان و کارکنان خدوم ناجا همچون گذشته با اقتدار و قانونمندی در عرصه های مبارزه با فساد و ترویج سبک زندگی اسلامی همچنان ثابت قدم باشید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین ادای احترام به جانبازان و ایثارگران عرصه امنیت، هفته نیروی انتظامی را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان عزت روز افزون جنابعالی را تحت لوای حضرت ولی عصر(عج) و زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.

۱۳۹۸/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...