نسخه چاپی

مدل آمریكایی شایعه رابطه با بوریس جانسون را تكذیب نكرد

مدل سابق آمریكایی، ازتكذیب شایعه وجود روابط نامشروع میان وی و «بوریس جانسون» در دوره‌ای كه جانسون شهردار لندن بوده، خودداری كرد.


به گزارش نما، «جنیفر آرکوری» مدل آمریکایی، رابطه با «بوریس جانسون» نخست‌وزیر بریتانیا در زمان تصدی سمت شهردار لندن را رد نکرد.

اخبار بین‌الملل- به نوشته روزنامه «ایونینگ استاندارد»، آرکوری درمصاحبه‌ای تلویزیونی، در پاسخ به این سوال که آیا در گذشته با جانسون رابطه داشته است، پاسخ داد: «واقعاً به این سوال جواب نخواهم داد. از من به‌عنوان گروگان استفاده شده است. تمام این موضوع یک بازی احمقانه است. بوریس هیچ ارتباطی به موفقیت‌های من ندارد».

آرکوری به‌طور قاطعانه انجام تخلف مالی را رد کرد و گفت: «این‌ها توهمات و بدعت‌های یک شخص ثالث است. گمان می‌کنم داریم فراموش می‌کنیم که بوریس فردی بسیار متشخص است. این‌طور نبوده که او مرا پس زده باشد. او برای صحبت با هرکس که با او روبه‌رو شود آمادگی دارد».

این مدل آمریکایی که کارآفرین حوزه فناوری نیز محسوب می‌شود در ادامه گفت: «من به درون این رسوایی ترسناک کشیده شده‌ام. جواب من به‌عنوان اسلحه‌ای علیه این مرد استفاده خواهد شد. بوریس هرگز جانب مرا نگرفت. او هیچ‌وقت از من لطفی را درخواست نکرده است. او فقط مرا به عنوان کارآفرینی بسیار مشتاق می‌شناخت».

جانسون متهم است که در زمان تصدی مقام شهرداری لندن، ۱۲۶ هزار پوند از بودجه عمومی را به آرکوری هدیه داده و او را در اولویت دسترسی به سه قرارداد تجاری قرار داده است. اما جانسون با رد اتهامات می‌گوید هرکاری که انجام داده مطابق قانون و در راستای ارتقای شهر لندن صورت گرفته است

۱۳۹۸/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...