نسخه چاپی

هدیه میادین تره بار شهرداری به كودكان به مناسبت روز كودك

میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران امروز به مناسبت روز كودك در برخی از میادین منتخب سبد رایگان میوه به كودكان اهدا می كند.

به گزارش نما، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه برنامه ریزی برای حضور کودکان در میادین میوه و تره بار به اتفاق والدین‌شان و نیز ترغیب و تشویق شهروندان برای قرار دادن میوه در برنامه غذایی روزانه کودکان از جمله به عنوان تغذیه میان وعده دانش آموزان گفت: توجه به سبک غذایی سالم که میوه در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، منجر به رشد و شکل گیری نسل سالم‌تری از شهروندان می‌شود.

اخبار اجتماعی-سید سعید راد با اشاره به اینکه طرح سبد میوه رایگان برای کودکان، در تلاش است تا با علاقه‌مند کردن کودکان به مصرف انواع میوه در مقابل تنقلات مضر و فرهنگ سازی برای مصرف مواد غذایی سالم، بر اصلاح سبک غذایی جامعه تاکید دارد، اظهار کرد: از جمله اهداف این طرح آشنایی کودکان با فضاهای شهری و محیط‌های اجتماعی با استفاده از مشوق‌های محیطی است.

وی با بیان اینکه تلطیف و بهبود ارتباطات و تعاملات اجتماعی در حوزه‌های جمعی و مکان‌های عمومی با حضور کودکان و محوریت آنها و آموزش غیر مستقیم مراودات و مناسبات اجتماعی و هنجارهای محیطی توسط کودکان از اهداف این طرح است، تصریح کرد: آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در زمینه سبک غذایی سالم از طریق اصلاح رژیم غذایی کودکان بر مبنای مصرف مواد غذایی سالم هدف بعدی طرح مذکور است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیون نفر از جمعیت تهران را کودکان تشکیل می‌دهند و حضور این عزیزان در میادین میوه و تره بار می‌تواند در اجتماعی شدن آنها اثرگذار باشد، ضمن اینکه تبدیل کودکان به مصرف کنندگان روزانه میوه و سبزیجات بر رشد و سلامت جسمی آینده سازان کشور موثر است.

به مناسبت «روز جهانی کودک» مجموعه برنامه‌های ویژه‌ای در میادین میوه و تره بار برای کودکان تدارک دیده شده که از جمله آنها می‌توان اختصاص سبد میوه رایگان برای کودکان در میادین منتخب از جمله تهرانسر، سردار جنگل، معلم و هروی را نام برد.

۱۳۹۸/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...