نسخه چاپی

تشریح شرایط جوی كشور در روز‌های آتی

گودرزی با بیان اینكه جمعه روی نوار شمالی كشور افزایش موقتی دما را خواهیم داشت، تصریح كرد: با شمالی شدن جریانات بارندگی در نوار شمالی كشور، بخش‌های از غرب و دامنه‌های جنوبی البرز پیش بینی می‌شود.


به گزارش نما، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: از امروز تا روز پنج شنبه برای بعد از ظهر‌ها در جنوب و شرق فارس، جنوب کرمان، شمال و غرب کرمان رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد داریم.

اخبار اجتماعی-وی ادامه داد: شمال کشور فردا بعد از ظهر، سواحل دریای خزر و استان اردبیل بارش باران و وزش باد‌های شمالی را دارد.

گودرزی با بیان اینکه جمعه روی نوار شمالی کشور افزایش موقتی دما را خواهیم داشت، تصریح کرد: با شمالی شدن جریانات بارندگی در نوار شمالی کشور، بخش‌های از غرب و دامنه‌های جنوبی البرز پیش بینی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه چهارشنبه و پنج شنبه شرق کشور افزایش سرعت وزش باد را خواهد داشت، افزود: برای منطقه زابل باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه برای تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی پیش بینی می‌شود، گفت: بیشینه دما در تهران به ۲۸ درجه خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی با تاکید بر اینکه شاخص کیفیت هوای تهران در وضعیت سالم قرار دارد، یادآور شد: زنجان با دمای ۵ درجه خنک‌ترین و اهواز با دمای ۳۹ درجه گرم‌ترین مراکز استان بوده اند.

۱۳۹۸/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...