نسخه چاپی

درخواست دمشق از گروههای فلسطینی

وزارت امور خارجه سوریه از گروههای فلسطینی حاضر در سوریه خواست از آنچه گروههای تروریستی مسلح برای آنها نقشه می كشد، دوری گزینند.

به گزارش نما، مهر به نقل از تلویزیون سوریه نوشت: تروریستها در ادامه ترور نخبگان و شخصیتهای علمی، فرهنگی و قضایی سوری، یک قاضی را در مساکن برزه ترور کردند.
تروریستها امروز اباد نضوه از قضات سوری را در مقابل منزلش در محله مساکن برزه دمشق به قتل رساندند.

یک منبع در پلیس دمشق گفت تروریستها با قراردادن یک بمب چسبان در خودروی متعلق به این قاضی، آن را از راه دور منفجر کردند که به کشته شدن وی منجر شد. این قاضی در دادگاهی در حومه دمشق فعالیت می کرد.

خبر دیگر اینکه، نیروهای ارتش سوریه یک گروه تروریستی را در منطقه المیادین دیرالزور هدف قرار دادند که در این عملیات، تعدادی از اعضای این گروه کشته و زخمی شدند.

شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد مهمترین گروه مسلح در سوریه اعلام کرد افراد مسلح، 10 عضو گروه فلسطینی وابسته به احمد جبریل را به قتل رسانده اند.

خبر دیگر اینکه وزارت امور خارجه سوریه درباره تلاش گروههای مسلح برای کشاندن گروههای فلسطینی به درگیریها در این کشور هشدار داد .

وزارت امور خارجه سوریه از گروههای فلسطینی حاضر در سوریه خواست از آنچه گروههای تروریستی مسلح برای آنها نقشه می کشد، دوری گزینند.

به گزارش تلویزیون سوریه، یک منبع در وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد سوریه با قاطعیت با هرگونه تلاش برای وارد کردن فلسطینی ها به آنچه در سوریه جریان دارد، برخورد خواهد کرد.

این منبع خاطر نشان کرد تنها راه در مقابل فلسطینی ها در هر جایی که به آن پناه برده اند، راه فلسطین و پایبندی و چنگ زدن به حقوق ثابت و در مقدسه آنها حق بازگشت است.

این منبع خاطر نشان کرده است آنچه سوریه از آن رنج می برد، بخش اعظمش به خاطر مواضع آن در حمایت از مبارزات ملت فلسطین و مخالفت با ترور رهبرانش بوده است.

فاروق القدومی عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اخیرا در گفتگو با یک روزنامه تونسی گفته بود آنچه در سوریه می گذرد، تروریسمی است که رهبری آن را عربستان و قطر بر عهده دارند.

به گفته وی، غرب جنگ کثیفی را علیه سوریه با استفاده از جنگجویان خارجی و با حمایتهای گسترده مالی سعودی و قطر به راه انداخته است.

ارتش آزاد سوریه اعلام کرد قصد داشته است، کاخ ریاست جمهوری سوریه را گلوله باران کند، اما اشتباه به هدف زد.این گروه تروریستی به جای هدف قرار داد کاخ اسد،در جنایتی دیگر شماری از زنان و کودکان بیگناه را در محله المزه به خاک و خون کشید.

۱۳۹۱/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...