نسخه چاپی

مخالفت فدراسیون جهانی وزنه برداری با درخواست ایران

فدراسیون جهانی وزنه برداری با درخواست ایران مبنی بر حضور كیانوش رستمی و سعید علی حسینی در مسابقات گزینشی سوئیس موافقت نكرد.

به گزارش نما، کیانوش رستمی و سعید علی حسینی به دنبال حضور در مسابقات گزینشی المپیک سوییس بودند اما به این دلیل که مهلت ثبت نام به پایان رسیده بود امکان حضور این دو وزنه بردار در مسابقات سوئیس وجود نداشت. کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی وزنه برداری خواستار حضور سعید علی حسینی و کیانوش رستمی در مسابقات گزینشی المپیک سوئییس شد که تاماش آیان پاسخ ایران را داد و البته درخواست ایران را نپذیرفت.

اخبار ورزشی- تاماش آیان اعلام کرده است فرصت ثبت نام در مسابقات به پایان رسیده است و ورزشکاران کشورهای دیگری هم هستند که خواستار حضور در این مسابقات بوده اند و اگر فدراسیون جهانی با درخواست ایران موافقت کند، باید پاسخگوی ورزشکاران دیگر هم که این تقاضا را داشته اند، باشد. البته کیانوش رستمی می تواند در مسابقات پرو شرکت کند.

به این ترتیب سعید علی حسینی حضور در المپیک ۲۰۲۰ را از دست داد چرا که او در دوره دوم مسابقات گزینشی المپیک در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده و طبق قوانین فدراسیون جهانی شانس حضور در المپیک را از دست داد.

البته رستمی هم با توجه به اینکه امتیازهای زیادی را از دست داده کار بسیار سختی برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ دارد.

۱۳۹۸/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...