نسخه چاپی

رجز خوانی بازیكن پیكان برای پرسپولیس

امامعلی درباره بازی با پرسپولیس گفت: در این بازی قصد نداریم ضد فوتبال بازی كنیم یا بخواهیم رو به وقت‌كشی ببریم. واقعا قصد داریم مقابل پرسپولیس فوتبال بازی كنیم و باید این بازی را ببریم.


به گزارش نما، فراز امامعلی بازیکنان تیم پیکان تهران در خصوص بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس تهران گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم است، اما دیدار مقابل پرسپولیس شرایط خاص خود را دارد. این تیم مدعی و بزرگ است و در بازی مقابل تیم‌های این چنینی باید بزرگ بازی کرد و برای برنده شدن پا به میدان گذاشت.

اخبار ورزشی- وی افزود: در این بازی قصد نداریم ضد فوتبال بازی کنیم یا بخواهیم رو به وقت‌کشی ببریم. واقعا قصد داریم مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کنیم و باید این بازی را ببریم.
دیدار‌های دوستانه به اندازه بازی‌های رسمی مهم هستند

امامعلی در خصوص بازی دوستانه پیش روی تیمش مقابل تیم‌های نساجی مازندران و نیروی زمینی پیش از رقابت با پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: بازی‌های دوستانه برای آماده‌سازی بیشتر تیم‌ها برگزار می‌شوند تا بازیکنان را به مرز آمادگی برسانند. این بازی‌ها هم مانند بازی های رسمی برای ما مهم است و به پیروزی در این دیدار‌ها امیدواریم.

برنده دیدار پیکان و سپاهان یک پای فینال جام حذفی است

بازیکن تیم پیکان درباره به تعویق افتادن دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جام حذفی عنوان کرد: برای این بازی واقعا آماده بودیم و برنده دیدار پیکان و سپاهان یک پای فینال خواهد بود. واقعا هر بازی در جام حذفی برای ما حکم فینال را دارد که سپاهان هم از این قاعده مستثنی نیست. اما روند قرعه کشی برای تیم ما چندان منطقی نبود و توقع داشتیم با یک تیم دیگری مصاف می‌کنیم. در هر حال فرقی نمی‌کند که چه تیمی رو به روی ما قرار می‌گیرد.

امامعلی در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی عنوان کرد: همه بازیکنان فوتبال در تلاش هستند تا با عملکرد خوبشان، خود را به تیم ملی برسانند. اما دعوت نشدن هم کمی روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد. در هر صورت به نظر ویلموتس احترام می‌گذارم. باید به این نکته توجه کرد صبر، روزنه‌ای است که می‌تواند ما را به آرزوهایمان برساند. من هم با صبوری سعی می‌کنم خود را در لیست نهایی ویلموتس برای بازی‌های بعدی بگنجانم.

۱۳۹۸/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...