نسخه چاپی

آخرین وضعیت تیم ملی امید از زبان حمید استیلی

حمید استیلی درباره شرایط تیم فوتبال امید ایران در آستانه بازی تداركاتی با استرالیا در قطر اظهار داشت:خوشبختانه شرایط خوبی داریم، بچه ها از نظر روحی بسیار شاداب و با نشاط هستند، انگیزه زیادی دارند.


به گزارش نما، حمید استیلی درباره شرایط تیم فوتبال امید ایران در آستانه بازی تدارکاتی با استرالیا در قطر اظهار داشت:خوشبختانه شرایط خوبی داریم، بچه ها از نظر روحی بسیار شاداب و با نشاط هستند، انگیزه زیادی دارند و امیدواریم از مجموعه این شرایط به بهترین شکل استفاده کنیم.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: البته طبیعتا فرصت کافی نداشته ایم و تمرینات محدودی را در این مدت پشت سر گذاشتیم اما هرچه زمان بیشتری داشته باشیم هماهنگی و آمادگی تیم هم بهتر می شود. یکی از مسائل مهم این است که باید بتوانیم از تمام ظرفیت خودمان در این فرصت کوتاه استفاده کنیم. تعدادی از نفرات را به دلایل مخالف در اختیار نداریم اما امیدواریم در اردوهای بعدی همه بازیکنان کنار هم باشند تا هماهنگی لازم در تیم ایجاد شود.

سرمربی تیم امید ایران اضافه کرد:بازی با استرالیا برای ما بسیار مهم است و می تواند یکی از اصلی ترین بخش های برنامه آماده سازی ما باشد. مقابل شهر خودرو یک آزمایش خوب داشتیم. برابر تیمی که بهترین فوتبال را در لیگ ما بازی می کند. بچه های ما در آن بازی تمرکز خوبی داشتند که این مساله مهمی است.

حمید استیلی خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از استرالیا داریم و آنالیزی که انجام دادیم باید بگویم آنها هم بازی منظم و روی زمین را اجرا می کنند. از نظر توان جسمی و فیزیکی تیم بسیار خوبی هستند. همچنین به دنبال تحمیل شکل بازی خودشان خواهند بود و قطعا یکی از بهترین تیم های مسابقات تایلند و این رده سنی همین تیم است. این بازی یک آزمون کاملا جدی است که می تواند نقاط ضعف ما را مشخص کند ، همان نکاتی که باید در تمرینات بیشتر روی آن کار کنیم و مسیر کار ما را به خوبی مشخص می کند. ما بازیکنان خوب و شایسته ای داریم که به آنها اعتقاد و اعتماد دارم، می دانم با تمام وجود برای موفقیت می جنگند و یکدل و متحد هستند. این مسئله باید یکی از نقاط قوت تیم ما باشد.

۱۳۹۸/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...