نسخه چاپی

واكنش مربی شهر خودرو به احتمال كنار گذاشتن روح الله باقری

مطهری درباره شایعاتی مبنی بر حواشی به وجود آمده در باره روح‌الله باقری و اینكه گفته می‌شود او از شهر خودرو كنار گذاشته شده، افزود: او هیچ مشكلی ندارد و من نمی‌دانم این شایعات از كجا تولید می‌شود.


به گزارش نما، حمید مطهری در خصوص بازی تیم‌های شهر خودرو و تیم امید کشورمان گفت: به نظرم بازی خیلی خوبی برای هر دو تیم انجام شد. من برای تیم امید با هدایت آقای استیلی آرزوی موفقیت می‌کنم و فکر می‌کنم این بازی به سود هر دو تیم بود. ما روز چهارشنبه در جام حذفی با تیم نفت مسجدسلیمان بازی داریم و در بازی با تیم امید به دنبال شبیه سازی حریف خود بودیم.

اخبار ورزشی- وی در خصوص اینکه تیم امید را چطور دیده،‌ افزود: تیم امید از کادر فنی خیلی خوبی بهره می‌برد. آنها بازیکنان خیلی خوبی هم دارند اما باید پذیرفت که برای صعود به المپیک کار این تیم سخت است. سه ماه فرصت تا مسابقات مقدماتی المپیک وجود دارد و باید در این سه ماه برنامه‌ریزی کاملا دقیقی انجام شود. من آرزو می‌کنم تیم امید ما به المپیک برود. آقایان استیلی،‌ شاهرودی و امامی‌فر از دوستان خیلی خوب من هستند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

مطهری که سابقه کاپیتانی تیم امید کشورمان را هم در سابقه فوتبالی خود دارد، در خصوص اینکه چرا این تیم با وجود بازیکنان خوبی که دارد هر دوره برای صعود به المپیک ناکام می‌شود، اظهار داشت: درباره تیم امید فعلی نظری نداریم چرا که اطلاعی از شرایط آنها ندارم اما در خصوص تیم دوره خودمان باید بگویم که تیم خیلی خوبی داشتیم اما متاسفانه همیشه از نظر مدیریت و برنامه‌ریزی ضعف داریم. در زمان ما تیم امید مثل گوشت قربانی بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بود و یکدلی وجود نداشت. باز هم تاکید می‌کنم که من در خصوص تیم دوره خودمان صحبت می‌کنم. در زمان ما شرایط اینطور بود اما امیدوارم در این دوره این تیم بتواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند.

مربی تیم شهرخودرو درباره بازی با نفت مسجدسلیمان در جام حذفی و شرایط ویژه‌ای که این تیم در روزهای قبل داشت، خاطرنشان کرد: نفت مسجدسلیمان نشان داده تیم محکم و خوبی است و از نظر دفاعی شرایط خیلی خوبی دارد. ما با این تیم در لیگ بازی کردیم و آنها را می‌شناسیم. کاری به شرایط این تیم نداریم هر چند که در این وضعیت معمولا تیم‌ها خطرناک تر از همیشه هستند. ما باید با تمرکز کامل به مصاف نفت برویم. به اعتقاد من بازی سختی خواهد بود اما ما می‌خواهیم برنامه‌های تاکتیکی‌مان را در زمین پیاده کنیم.

مطهری درباره شایعاتی مبنی بر حواشی به وجود آمده در باره روح‌الله باقری و اینکه گفته می‌شود او از شهر خودرو کنار گذاشته شده، افزود: او هیچ مشکلی ندارد و من نمی‌دانم این شایعات از کجا تولید می‌شود. ما تیم بی‌حاشیه‌ای هستیم. باقری سه هفته از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود و به همین خاطر کمتر بازی کرد و هیچ مشکل دیگری در این خصوص وجود ندارد. من این شایعه را قویا تکذیب می‌کنم چرا که چنین مساله‌ای در تیم ما وجود ندارد. ما تیم بی حاشیه‌ای هستیم و بی حاشیه هم کار خودمان را پیش می‌بریم.

وی درباره بازی با ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر ادامه داد: واقعا هیچ بازی آسانی در لیگ وجود ندارد و چه در مشهد بازی کنیم و چه میهمان باشیم همه بازی‌ها سخت است. ما در 5 روز باید دو بازی سخت مقابل نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن انجام دهیم اما در وهله اول تمرکز ما روی نفت خواهد بود تا بتوانیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم. بعد از آن برای بازی با ذوب‌آهن تلاش خواهیم کرد و می‌خواهیم از اصفهان دست پر برگردیم. برای تیم ذوب‌آهن احترام زیادی قائل هستیم و به نظرم جایگاه این تیم در جدول اینی که باید باشد، نیست.

۱۳۹۸/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...