نسخه چاپی

كره شمالی به سئول و واشنگتن هشدار داد

كره شمالی به ارتش های كره جنوبی و آمریكا هشدار داد كه استمرار تمرینات و رزمایش های مشترك آنها، پیامدهای سنگینی برای سئول و واشنگتن به دنبال خواهد داشت.


به گزارش نما، تارنمای «یوریمین زوکاری» کره شمالی روز یکشنبه در گزارشی آورده است دو کشور آمریکا و کره جنوبی برای صلح شبه جزیره جز الفاظ توخالی اقدام دیگری نکرده اند و رزمایش ها و برنامه های مشترک نظامی را ادامه می دهند.

اخبار بین‌الملل- این گزارش خاطر نشان می کند بر اساس توافقات صورت گرفته در ماه ژوئن، دو کشور قرار بود رزمایش های مشترک را متوقف کنند اما این قول ها عبث و دروغین بوده است و آنها به توافقاتی که کرده اند، پایبند نیستند.

تارنمای کره شمالی افزوده است برگزاری تمرینات مشترک ارتش های کره جنوبی و آمریکا نهایتا اقدامات خصمانه علیه پیونگ یانگ است و آنها بابت اقدامشان مسئول هستند.

یوریمین تاکید کرده است دو کشور به توافقاتی که در نشست های سران آنها با کره شمالی برگزار شده است، پایبند نبوده اند و نیروهای مسلح آنها ارتباطات و تمریناتشان را بیشتر کرده اند.

این رسانه از دو کشور خواسته است نسبت به پیامدهایی که این اقدامات گستاخانه آنها به دنبال دارد، آگاه باشند و هر چه سریعتر به مسیر درست برگردند.

از ابتدای ماه جاری میلادی که گفت و گوهای کاری کره شمالی با آمریکا در استکهلم به شکست انجامید، نشریات و رسانه های کره شمالی انتقادهای خود را علیه این دو کشور افزایش داده اند.

۱۳۹۸/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...