نسخه چاپی

كناره گیری دستیار پمپئو

پایگاه اینترنتی فارن پالسی آمریكا نوشت افراد مطلع اعلام كردند كِوین مولی، دستیار وزیر امور خارجه آمریكا در امور سازمان‌های بین المللی كه در كانون گزارشی درباره سوء مدیریت قرار دارد پایان ماه آینده از سمت خود كنار می‌رود.


به گزارش نما، پایگاه اینترنتی فارن پالسی آمریکا نوشت افراد مطلع اعلام کردند کِوین مولی، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور سازمان‌های بین المللی که در کانون گزارشی درباره سوء مدیریت قرار دارد پایان ماه آینده از سمت خود کنار می‌رود.

اخبار بین الملل- مولی که از مارس ۲۰۱۸ دستیار مایک پامپئو بوده، از ۲۹ نوامبر عهده دار این سمت نخواهد بود. وی در سمت خود، بر روابط دیپلماتیک آمریکا با موسسات بین المللی از جمله سازمان ملل نظارت دارد.

خبر کناره گیری که مولی آن را با ایمیل به کارکنانش اطلاع داد، کمتر از یک هفته پس از آن اعلام شده که وزارت امور خارجه، یک "طرح اقدام اصلاحی" را در اختیار وی قرار داد. این طرح موجب می‌شود مولی با نظارت‌های سختگیرانه‌تر از طرف مقامات عالی رتبه وزارت امور خارجه از جمله نظارت بیشتر بر برنامه‌های مسافرتی اش و محدودیت‌ها بر اختیارات مربوط به استخدام افراد روبرو شود.

بازرسی کل وزارت امور خارجه آمریکا ماه اوت گزارشی منتشر کرد که در آن به تفصیل به "شواهد مربوط به نقائص مدیریتی و سوء رفتار با کارکنان تحت مدیریت مولی" استناد شده بود. در آن گزارش به نگرانی‌های مطرح شده از طرف کارکنان در مورد مولی و یک فرد عالی رتبه دیگر منصوب دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیز اشاره شده بود. این دو نفر این اتهامات را رد کرده بودند.

۱۳۹۸/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...