نسخه چاپی

دو سال گاز مجانی پاداش قطر به اسرائیل

یك رسانه لبنانی از طرح پنهانی قطر برای ترور بشار اسد با همكاری موساد رژیم صهیونیستی و وعده دوحه به تل آویو برای تامین گاز مجانی به مدت دو سال پرده برداشت.

به گزارش نما، مهر به نقل از روزنامه الدیار نوشت: قطر، طرح ترور بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را با رژیم اسرائیل مورد بررسی قرار داده است.

قطر آماده کردن طرحی برای ترور بشار اسد را بررسی کرده است، این امر در پی دیدار شیخ حمد بن جاسم نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات این رژیم با مقامات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

این روزنامه بدون اشاره به زمان دیدار مقامات قطری از مناطق اشغالی، آورده است اطلاعات به این اشاره می کند که رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد)، نیز به این نشست فرا خوانده شد و از وی درباره این مسئله(ترور اسد) سئوال شد و شرکت کنندگان طرحی متشکل از چند هدف را آماده کردند.

این اهداف شامل نفوذ اسرائیل، قطر و دیگر رژیمهای عربی به افسران سوری نزدیک به بشار اسد است که دارای تعصب سنی قوی باشند تا آنها به سوی رئیس جمهوری سوریه شلیک کنند، هدف دوم، قرار دادن ویروسی(میکروب) در کف دست یک مسئول است و البته او بر ضد این ویروس واکسینه می شود، اما وقتی با بشار اسد دست می دهد، این ویروس به بشار اسد منتقل می شود، اما احتمال سوم، امکان مسموم کردن غذای اسد با ماده شیمیایی یا نفوذ به دستگاه امنیتی بشار اسد از طریق یک افسر بلندپایه است که میلیونها دلار به او داده می شود تا بمبی را در ورودی کاخ ریاست جمهوری قرار داده و هنگام ورود اسد آن را منفجر کند.


83294_orig.jpg


سیلوان شالوم از مقامات رژیم صهیونیستی در کنار شیخ حمد بن جاسم نخست وزیر قطر

چهارم اینکه افراد مسلح مجهز به موشکهای زمین به هوای استینگر ساخت آمریکا در اطراف فرودگاه لاذقیه مستقر شده و هنگام انتقال اسد از دمشق به فرودگاه لاذقیه، به سوی وی شلیک کنند، چرا که اسد روزهای پنجشنبه و جمعه را در لاذقیه یا روستای خود، القرداحه به سر می برد.

الدیار نوشته است نتانیاهو به قطری ها گفته است این تصمیم بزرگ و خطرناکی است و ممکن است در صورت سرنگونی نظام سوریه، بر اسرائیل و امنیت آن تاثیر بگذارد.

این روزنامه افزود شیخ حمد بن جاسم به اسرائیل پیشنهاد داده است در صورت همکاری اسرائیل، قطر آماده است به مدت دو سال، گاز مجانی به همراه بنزین با قیمت پایین در اختیار اسرائیل قرار دهد و وقتی نتانیاهو از نخست وزیر قطر پرسید اگر اسد را سرنگون کنیم، آیا شورای همکاری خلیج فارس، اسرائیل را به رسمیت خواهد شناخت.

۱۳۹۱/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...