نسخه چاپی

۳۹۶ هزار سرویس اتوبوس برای بازگشت زوار اربعین نیاز است

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ۸۴۰ هزار زائر در عراق باقی مانده كه برای بازگرداندن آنها نیازمند ۳۹۶ هزار سرویس اتوبوس هستیم.


به گزارش نما، مهران قربانی گفت: تعداد حمل و نقل عمومی در مرزهای چهارگانه (مهران، شلمچه، چذابه، خسروی) در مجموع دو برابر سال گذشته بوده است.

اخبار اجتماعی- وی در نشستی که روز شنبه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، افزود: حمل و نقل زائران در اربعین نسبت به سال گذشته با کیفیت بهتر درحال انجام است و آسیب شناسی طرح اربعین از سال گذشته از سامانه‌های حمل و نقل هوشمند در سازمان صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: دوربین‌های نظارت تصویری تمامی ترددها را رصد می‌کند.

قربانی ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی‌های حمل و نقل جاده‌ای ویژه اربعین افزود: وضعیت شبکه‌های حمل و نقل ویژه اربعین از روزهای گذشته بررسی شده و جمعا ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی در نظر گرفته شده بود و سامانه‌های ۱۴۱ نیز اطلاع رسانی‌های خوبی را به هموطنان درخصوص ناوگان‌های حمل و نقل انجام دادند.

وی با بیان اینکه تعداد حمل و نقل عمومی در مرزهای چهارگانه در مجموع دو برابر سال گذشته بوده است، اظهار داشت: در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی در مجموع دو برابر سال گذشته تردد صورت گرفته است و تعداد تجمع زائرین در انتظار بازگشت تا ۲۷ مهر ۸۴۰ هزار نفر بوده است و پیش بینی می‌شود برای بازگشت زائران حدود ۳۹۶ هزار سرویس اتوبوس به صورت روزانه نیاز است.

۱۳۹۸/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...