نسخه چاپی

آخرین وضعیت مهدی هاشمی از زبان وكیلش

وكیل مدافع مهدی هاشمی اتهامات مطرح شده علیه مهدی هاشمی در سایت‌های خبری مشرق و رجانیوز و خبرگزاری فارس را كذب محض و برای تحت فشار قرار دادن قوه قضاییه دانست.

به گزارش نما، سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره افزود: بعضی از سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها مانند رجانیوز، مشرق و فارس مطالبی پیرامون اتهامات مهدی هاشمی مطرح کرده‌اند که کذب محض است. مهدی الان خودش حضور دارد و می‌گوید اصلا چنین اتهاماتی به او تفهیم نشده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود قوه قضاییه نسبت به این مساله واکنش نشان دهد، گفت: ما در همین زمینه شکایتی تنظیم کردیم و صبح شنبه که دادسرا باز شود شکایت خود را ثبت خواهیم کرد.

علیزاده طباطبایی تاکید کرد که طرح این اتهامات صرفا جهت فضاسازی و تحت فشار قرار دادن قوه قضاییه است.

وکیل مدافع مهدی هاشمی با بیان اینکه عمل آنژیوی موکلش امروز انجام شده است، گفت: در این چند روز به خاطر اینکه فشار و ضربان او بالا بود صبر کردند تا فشار و ضربانش نرمال شود و بعدا عمل آنژیو را انجام دهند.

وی در مورد ادعاهای مطرح شده مبنی بر تمارض مهدی هاشمی گفت: دکتر ناظری یکی از مورد وثوق‌ترین پزشکان از طرف نظام است. این درخواست خانواده هاشمی بود که یک پزشک مورد وثوق نظام به زندان برود و مهدی را معاینه کند که با این درخواست موافقت شد.

علیزاده طباطبایی ادامه داد: بعد از اینکه پزشک به زندان رفت اعلام کرد که مهدی فورا باید آنژیو شود که از آن روز تا اعزام مهدی هاشمی به بیمارستان شش روز طول کشید و در نهایت امروز نیز عمل آنژیو انجام شد و زمان بازگشت او به زندان به تشخیص پزشک است.

وکیل مدافع مهدی هاشمی در مورد اتهامات تفهیم شده از سوی مقامات قضایی به موکلش، گفت: اتهام مربوط به مسائل مالی مرتبط با بهینه‌سازی است و خود مهدی نیز می‌گوید دلیلی علیه او وجود ندارد، بلکه تنها به اظهارات اشخاصی استناد شده است که این اظهارات بعدا تکذیب شده است.

علیزاده طباطبایی تاکید کرد: با توجه به اینکه تحقیقات در مرحله مقدماتی محرمانه است و گفته می‌شود حتی وکیل حق ندارد از جریان تحقیق مطلع شود، این اتهامات اولا تکذیب می‌شود و ثانیا حتی اگر درست هم باشد طبق تبصره 2 ماده 188 قانون آیین دادرسی کیفری در حکم افترا و قابل پیگیری است.

۱۳۹۱/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...