نسخه چاپی

مراقب توطئه‌های جدید باشید!

عکس خبري -مراقب توطئه‌هاي جديد باشيد!

ناتوانی ضلع عربی محور شیطانی در مقابل انصارالله یمن و شكست طرح‌های ضلع غربی‌ـ عبری در سوریه و عراق، همه معادلات مدنظر آمریكا و هم‌پیمانان‌شان را به هم ریخته است.


پیروزی‌های محور مقاومت پس از هدف قرار گرفتن پهپاد متجاوز آمریکایی‌ها به دست جمهوری اسلامی ایران، ملموس‌تر و عینی‌تر شده است. در آن طرف میدان نیز شکست‌های محور شیطانی غربی‌ـ عربی‌ـ عبری بیشتر نمایان شده است. ناتوانی ضلع عربی محور شیطانی در مقابل انصارالله یمن و شکست طرح‌های ضلع غربی‌ـ عبری در سوریه و عراق، همه معادلات مدنظر آمریکا و هم‌پیمانان‌شان را به هم ریخته است. ترامپ نیز نسبت به اعمال سیاست‌های تحریمی علیه ایران تحت عنوان فشار حداکثری به شدت سردرگم است؛ به گونه‌ای که برای مذاکره با مسئولان نظام اسلامی التماس می‌کند. بنابراین امروز تابوت استراتژی‌ غرب در مقابل محور مقاومت به ویژه ایران، روی دست صاحبانش مانده است.
از این رو جریان مقابل محور مقاومت، همچون ماری زخم‌خورده است که در مخمصه افتاده و به هر سمتی حمله می‌کند تا خود را نجات دهد. وقتی آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی دچار شکست‌های پی‌درپی شده‌اند؛ بدون شک رفتار آنها نیز هیچ وقت از روی منطق و عرف بین‌المللی نخواهد بود و تنها به فکر رهایی از وضعیت ایجاد شده خواهند بود. به هم زدن آرامش نسبی در عراق، لبنان و انتقال داعش از سوریه به کردستان عراق و تهدید ایران به جنگ از سوی ترامپ تنها بخشی از رویکرد نمایان شده محور شیطانی در منطقه است. البته باید مراقب توطئه‌های جدیدی بود که در اتاق عملیات‌های آنها طراحی می‌شود. خط‌دهی رسانه‌های مورد حمایت محور غربی‌ـ عربی‌‌ـ عبری برای ایجاد تفرقه و اختلاف در منطقه در وضعیت فعلی شدت بیشتری به خود گرفته است که تنها به دلیل دور کردن افکار عمومی از وضعیت به هم ریخته خودشان است. تمایل عربستان سعودی به مذاکره از یک طرف و اقدامات و اظهار نظرهای تفرقه‌افکنانه آنها از سوی دیگر نشان از سردرگمی و ناکارآمدی راهبردهای منطقه‌ای آل‌سعود بوده است. به گونه‌ای که نتایج یک ارزیابی نشان می‌دهد، این رژیم حتی نفوذ نرم خود در منطقه را نیز از دست داده است. رژیم شکست‌خورده صهیونیسم هم که یک زمان سگ نگهبان غرب در منطقه بود، در حال حاضر حفظ موجودیتش وجهه همت آمریکایی‌ها شده است. با توجه به تحولات منطقه شکی نیست که ایران و محور مقاومت روز به روز قدرتمندتر می‌شود و تمام توطئه‌های آنها را خنثی خواهند کرد.


۱۳۹۸/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...