نسخه چاپی

غافلگیری مخاطبان در سری جدید برنامه «دستپخت»

سید وحید حسینی تهیه كننده «دستپخت» درباره آغاز فصل جدید برنامه و تدارك بخش‌های جذاب برای مخاطبان صحبت كرد.


به گزارش نما، سید وحید حسینی تهیه کننده برنامه «دستپخت» درباره فصل جدید این برنامه، گفت: ۴ قسمت از فصل ششم «دستپخت» پخش شد که مرحله انتخابی و مصاحبه هنرجویان بود. در حال حاضر مشغول ضبط مسابقات هستیم که از شنبه ۱۱ آبان ماه همزمان با آغاز ماه ربیع الاول پخش خواهد شد.

اخبار فرهنگ و هنر - وی با بیان اینکه در این دوره، برنامه فقط در روز‌های شنبه و دوشنبه پخش خواهد شد، افزود: ساختار و تیپ کلی برنامه مانند فصل‌های گذشته است. در این دوره هم شرکت کنندگان دختران و پسران ۱۹ تا ۲۵ ساله هستند که دوره‌های آموزشی برای آن‌ها برگزار می‌شود.

مجری برنامه «دستپخت» در خصوص تغییرات ایجاد شده در فصل ششم اظهار کرد: تغییرات این دوره به نحوه داوری مربوط می‌شود. همچنین سرگروه حذف شده و در هربرنامه یک استاد راهنما حضور دارد که در ارتقاء کیفیت کار هنرجویان تاثیرگذار خواهد بود. امتیاز‌ها هم حرفه ای‌تر است. فصل ششم «دستپخت» یک هفته مخصوص دختران و یک هفته مخصوص پسران است و بعد از ۵ یا ۶ رقابت تنها ۱ نفر حذف می‌شود. همچنین در این فصل برنامه، سریالی است یعنی برنامه روز دوشنبه ادامه برنامه روز شنبه خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه به نظر شما پخش «دستپخت» به مدت دو روز در هفته تاثیری روی تعداد بینندگان خواهد گذاشت یا خیر، گفت: در ۶ ماه اول سال جاری، «دستپخت» پریننده‌ترین برنامه شبکه یک سیما بود و برای فصل ۶ هم تغییرات جذابی ایجاد کرده ایم تا با کاهش روز‌های پخش آمار کمی مخاطبان پایین نیاید.

حسینی ادامه داد: «دستپخت» فقط یک برنامه نیست، در حال حاضر از ۲۰ شرکت کننده دوره گذشته ۱۹ نفر در رستوران‌ها مشغول کار هستند که تصاویر آن‌ها را در برنامه جدید پخش خواهیم کرد. ما با «دستپخت» برای جوانان کار ایجاد کردیم. کاری که دولت برای ایجاد آن برای هر نفر باید ۲۵۰ میلیون هزینه کند را بدون هزینه انجام دادیم.

وی خاطر نشان کرد: بینندگان بدانند که «دستپخت» کار‌های بزرگ در سر دارد و تنها برنامه‌ای است که استعداد کشف می‌کند.

۱۳۹۸/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...