نسخه چاپی

واكنش سخنگوی ذوب آهن به اولتیماتوم به منصوریان

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در واكنش به شایعات چند روز اخیر مبنی بر جدایی منصوریان تصریح كرد: ما هنوز به منصوریان و كادرفنی ذوب‌آهن اطمینان كامل داریم.

به گزارش نما، احمد جمشیدی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پیکان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: ذوب‌آهن در بازی با پیکان یکی از بهترین بازی‌های چند وقت اخیر خود را انجام داد، اما نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. البته می‌دانیم که برخی از مسئولان و هواداران از نتایج راضی نیستند، اما از نظر کیفی ما واقعا در بازی با پیکان عالی بودیم.

اخبار ورزشی- وی افزود: مدیرعامل باشگاه هم به من گفت که از کیفیت فنی تیم در بازی با پیکان رضایت دارد. ذوب‌آهن در این بازی روی اشتباه فردی گل اول را دریافت کرد و شاید اگر پنالتی ما گرفته و بازی به تساوی کشیده می‌شد این دیدار شکل دیگری به پایان می‌رسید. امیدوارم طلسم نتیجه نگرفتن‌های ذوب‌آهن به پایان برسد و شانس به ما هم رو کند.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به شایعات چند روز اخیر مبنی بر جدایی منصوریان تصریح کرد: ما هنوز به منصوریان و کادرفنی ذوب‌آهن اطمینان کامل داریم. ما در بازی با پیکان فوق‌العاده بازی کردیم و امیدوارم با پیروزی مقابل شاهین از این وضعیت خارج شویم. البته اگر در بازی با شاهین هم نتیجه نگیریم باید فکری به حال تیم شود، ولی ما به تیم‌مان خیلی امیدواریم.

۱۳۹۸/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...