نسخه چاپی

مجلس به شدت با افزایش قیمت بنزین مخالف است

عضو كمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس به شدت با افزایش قیمت بنزین مخالف است چراكه در این شرایط مردم كشش اقتصادی افزایش قیمت بنزین را ندرند.

به گزارش نما، حسین امیری‌خامکانی در ارزیابی خود درباره افزایش حامل‌های انرژی و بنزین گفت: در حال حاضر هیچ طرحی مبنی بر افزایش قیمت بنزین وجود ندارد البته دولت به دنبال موضوع سهیمه بندی بنزین بود منتهی این مورد هم عملیاتی نشد.

اخبار سیاسی- وی افزود: در حال حاضر اصرار ما مبنی بر استفاده از کارت سوخت است که کارت در زمینه مدیریت مصرف سوخت مورد استفاده قرار گیرد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: مجلس به شدت با افزایش قیمت بنزین مخالف است چراکه در این شرایط مردم کشش اقتصادی افزایش قیمت بنزین را ندرند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: موضوعی که بسیاری از کارشناسان و نمایندگان به آن واقف هستند این است که باید راهکار‌های برای مدیریت مصرف سوخت پیدا کرد. درحا حاضر ما خیلی بیشتر از جهان انرژی مصرف می‌کنیم و این انرژی به نوعی در حال به هدر رفتن است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر ما روزی ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌کنیم بیان داشت: اگر مصرف انرژی‌مان همانند جهان بود می‌توانستیم ۴۰ الی ۵۰ لیتر بنزین صادر و منابع حاصل از این صادرات را صرف زیر ساخت‌ها کنیم.
این نماینده مجلس اظهارداشت: همه به این مسئله واقف هستیم که مصرف انرژی و بنزین باید در کشور مدیریت شود منتهی این مسئله با چه اهرمی پیش خواهد رفت، هنوز بر روی آن اجماعی وجود ندارد البته یکی از اهرم‌های ما افزایش قیمت بنزین است که این اهرم فعلا مدنظر نیست.

۱۳۹۸/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...