نسخه چاپی

جزئیات پرونده شهرام جزایری اعلام شد

وكیل شهرام جزایری درباره جزئیات پرونده موكلش توضیحاتی داد.

به گزارش نما، لعیا باقری وکیل شهرام جزایری با اشاره به صدور حکم جدید برای موکل خود گفت: با وجود آن که شهرام جزایری شاکی ندارد، اما به اشد مجازات محکوم شده و شاکی خصوصی موکل من شکایت اولیه خود را مسترد کرده و سپس در دادگاه حاضر نشده است و پس از آن مکتوب اعلام کرده که هیچ گونه ادعا و اعتراضی ندارد.

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: اما با این وجود دادگاه آقای جزایری را به اشد مجازات محکوم کرده است.

باقری به شکوائیه شاکی اشاره کرد و گفت: شاکی در شکواییه خود به صراحت نوشته است: «بنده از آقای جزایری جویای شغل یا فعالیت اقتصادی شدم»؛ این اقرار شاکی به دلیل جمع نبودن عناصر وقوع جرم، عنوان کلاهبرداری را منتفی می‌کند.

وکیل شهرام جزایری با بیان اینکه به نظر می‌رسد به دلیل اطلاع رسانی‌های نامناسب درباره شهرام جزایری حساسیت‌هایی به وجود آمده است، اظهار کرد: اتهام اقدام به پرداخت رشوه میلیاردی یکی از مواردی بود که بر خلاف واقع در رسانه‌ها منتشر شد و در نهایت هم منجر به صدور برائت شد.

وی افزود: برای اثبات جرم کلاهبرداری توسل توأم با سوءنیت با عملیات متقلبانه شرط ضروری تحقق است و هیچ کدام از این شرایط در پرونده موکل من وجود ندارد.

باقری تصریح کرد: موکل من در پروند‌ه مقدم دیوانعالی کشور به خوش حسابی معروف است و امیدوارم دستگاه قضا همانند گذشته بدون توجه به جو رسانه‌ای در مورد اعاده دادرسی تصمیمی شایسته گیرد.

۱۳۹۸/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...